شناسهٔ خبر: 51223420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حماسه نهم دی فتنه را خاموش و نظام را بیمه کرد

تبریز- حجت الاسلام آل هاشم به نقش رهبری نظام در خنثی سازی توطئه دشمنان در سال ۸۸ اشاره و اظهارداشت: حماسه ۹ دی فتنه را خاموش و نظام را بیمه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید محمدعلی آل هاشم در جلسه هماهنگی برنامه های ۹ دی در تبریز گفت: طراحان اصلی فتنه سال ۸۸ بیگانگان بودند و به جز برای براندازی نظام اسلامی راضی نبودند.

وی ضمن تاکید بر نقش مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در نقش آفرینی حماسه ۸ دی ۸۸ در تبریز گفت: نباید این حماسه به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام آل هاشم به نقش رهبری نظام در خنثی سازی توطئه دشمنان در سال ۸۸ اشاره کرده و گفت: حماسه ۹ دی باعث خاموشی فتنه شده و نظام را بیمه کرد.

وی بر ضرورت مطالبه منطقی مشکلات از مسئولین تاکید کرده و افزود: مشکلات معیشتی و گرانی بیداد می کند و امیدواریم دولت مردمی آیت الله رئیسی در حل مشکلات مردم موفق باشد.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی در سراسر استان برگزار خواهد شد
 حجت الاسلام اسکندری افزود: یوم الله نهم دی برخاسته از پیوند عمیق و تجدید میثاق مردم بصیر و انقلابی با ولایت و رهبری بوده و یادآور روزهای استثنایی و فراموش ناشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای بزرگداشت شایسته این مناسبت مهم و تاریخی، با همکاری و همراهی حداکثری دستگاههای دولتی و غیردولتی بویژه تشکل های مردمی و با رعایت کامل ملاحظات بهداشتی و تأکید بر حفظ سلامتی آحاد ملت ایران، اهداف، سیاست ها، راهبردها و رویکردهای برنامه ای بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی را تدوین کرده و ستاد استانی بزرگداشت این حماسه تاریخی را تشکیل داده است.
حجت الاسلام اسکندری معرفی ابعاد، آثار و پیامدهای حماسه نهم دی را یکی از اهداف مهم این ستاد برشمرد و اضافه کرد: تبیین جایگاه و نقش بی بدیل رهبری و ولایت فقیه در مهار و مقابله با فتنه ها، تبیین زمینه های شکل گیری، ابعاد و ریشه های فتنه سال 1388، تبیین رسالت تاریخی خواص و جریان های سیاسی و رفتارشناسی آنها در فتنه سال 1388 و تبیین حضور حماسی، واکنش عاشورایی و اقدام به موقع و یکپارچه ملت ایران در این حماسه از دیگر اهداف مورد نظر ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی می باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در خصوص ابعاد فتنه سال 88 تأکید کرد و افزود: ترویج محوریت مردم به عنوان راهبرد جدید امنیتی و نماد قدرت نرم انقلاب اسلامی با الگوگیری از حماسه مردمی یوم الله نهم دی از راهبردهای اصلی و محوری این ستاد خواهد بود.

نظر شما