شناسهٔ خبر: 51223323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«ولی عهد» در یزد نقد و بررسی می شود

کتاب «ولی‌عهد» اثر نویسنده یزدی در حوزه هنری استان یزد مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

محمدصادق کوچک‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به نقش حوزه هنری در تببین رویکرد فرهنگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برگزاری سلسه نشست‌های قند شکن و همچنین برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌های مختلف از جمله اقدامات در دستور کار حوزه هنری یزد در راستای حراست از فرهنگ ایرانی اسلامی است.

وی برگزاری نشست های هفتگی نویسندگان جوان استان یزد را رویکرد جدی حوزه هنری در راستای تحقق اهداف خود دانست و افزود: سومین رمان وحید حُسنی با عنوان «ولی‌عهد» در بوته نقد قرار می‌گیرد.

رئیس حوزه هنری یزد در ادامه گفت: این کتاب که به دنبال نشان‌دادن مصادیق نفوذ است، داستان پسری را حکایت می‌کند که پدرش به واسطه زد و بندهای سیاسی صاحب مال و ثروت می‌شود. «امیر»، شخصیت اصلی رمان، نوجوانی است که از آقازادگی‌اش سوء استفاده می‌کند.

کوچک زاده تصریح کرد: جلسه نقد و بررسی این اثر با حضور کارشناسانی چون جلال توکلی و محمد محمدسیفی از نویسندگان مطرح استان و جمعی از نویسندگان جوان و علاقه‌مندان به کتاب، پنجشنبه ۱۸ آذر ساعت ۹ صبح با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار خواهد شد.

ولی عهد، سال ۹۹ در ۲۳۶ صفحه توسط دفتر نشر معارف به چاپ رسیده و تاکنون مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

«برنامه‌نویس»(رمان برگزیده جشنواره رضوی سال 96) و «گره دریایی» از دیگر آثار وحید حسنی است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نشست هفتگی نویسندگان جوان استان با هدف ارتقای کیفیت آثار تولیدی، خوانش و نقد و بررسی آثار، تبادل تجربه و هم‌اندیشی نویسندگان جوان و فعالان این عرصه صبح پنجشنبه‌ هر هفته در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

نظر شما