شناسهٔ خبر: 51222909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری 3 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 602 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان "مهرستان" به "ایرانشهر" و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های مهرستان و ایرانشهر طی چند شبانه روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با 2 دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه وانت نیسان در حال انتقال محموله موادمخدر در محور فرعی "ابتر - مهرستان" بودند رؤیت و به آنها دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمین گیر و هر 3 قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با 15 فشنگ جنگی دستگیر شدند. 

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان 602 کیلو و 900 گرم مواد افیونی شامل 350 کیلو و 500 گرم حشیش، 196 کیلو و 400گرم تریاک به همراه 56 کیلو گرم هروئین کشف شد. 

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/3139

 

نظر شما