شناسهٔ خبر: 51222797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گلایه دانشجویان دانشگاه آزاد البرز از رئیس دانشگاه / جلسه با برهانی‌فر بدون حضور او برگزار شد

تشست صمیمی تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد البرز با رئیس این دانشگاه برگزار شد؛ اما برهانی فر از دانشجویان خواست تا مشکلاتشان را مکتوب به معاون فرهنگی بدهند و جلسه را ترک کرد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد البرز با رئیس دانشگاه، بدون حضور رئیس دانشگاه برگزار شد!

دعوت از رئیس دانشگاه برای حضور در جمع نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از چند روز قبل صورت گرفته بود و دانشجویان می‌گویند روز قبل از دفتر برهانی فر به نمایندگان تشکل‌ها تماس گرفتند و اعلام کردند که این جلسه برگزار می‌شود و آقای رئیس هم حضور دارد، اما برهانی فر تنها چند دقیقه در این جلسه نشست و بدون شنیدن حرف دانشجویان و با گفتن این جمله که «جایی دیگر جلسه دارم» نشست با دانشجویان را ترک کرد. دانشجویان دانشگاه آزاد البرز در فهرست حاضران این جلسه نام رئیس دانشگاه را به عنوان غایب ثبت کردند.

گلایه دانشجویان دانشگاه آزاد البرز از رئیس دانشگاه / جلسه با برهانی‌فر بدون حضور او برگزار شد


برهانی فر از دانشجویان خواسته است تا درخواست‌های خود را مکتوب کرده و به معاون وی که در جلسه حضور داشت، ارائه دهند تا در فرصت مقتضی به آن رسیدگی شود. دانشجویان می‌گویند که به دنبال تعامل و گفتگو با رئیس دانشگاه بودند وگرنه تاکنون درخواست هایشان را بار‌ها به دفتر او ارسال کرده اند؛ هرچند به نامه‌های دعوت از برهانی فر در جمع دانشجویان تاکنون بار‌ها مورد بی اعتنایی او و مسئولان دفترش قرار گرفته است.

گلایه دانشجویان دانشگاه آزاد البرز از رئیس دانشگاه / جلسه با برهانی‌فر بدون حضور او برگزار شد


دانشجویان دانشگاه آزاد البرز در این نشست و در غیاب رئیس دانشگاه، گلایه‌های خود را مطرح کردند؛ چرا در جلسات شورای فرهنگی دانشگاه نماینده دانشجویان حضور ندارد؛ چرا در ۶ ماه گذشته تنها دو جلسه شورای فرهنگی تشکیل شده درحالیکه طبق قانون در ۲ هفته یکبار باید این جلسات برگزار شوند؟ چرا درخواست دانشجویان برای برگزاری برنامه یک روز پس از تاریخ مورد درخواست آنان، پاسخ داده می‌شود؟ چرا رئیس دانشگاه نماینده تشکل‌های دانشجویی را نمی‌شناسد و با آنان تعاملی ندارد؟

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه، در اعتراض به عدم حضور برهانی فر در جلسه‌ای که با هماهنگی دفتر او برگزار شده بود، جلسه را ترک کرد.

نظر شما