شناسهٔ خبر: 51222685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نماینده مجلس درباره تجمعات اصفهان:

الحمدلله نظام صبر و تحملش بالاست تا جایی که کسی دست به اسلحه نبرد/ نیروی انتظامی که اسلحه ندارد، پس این‌ها از کجا می‌آید؟/ پلیس بسیار صبورانه با معترضین برخورد کرد

این‌ها را ضدانقلاب دارد هدایت می‌کند و دستگیر می‌شوند.

صاحب‌خبر -
اسماعیل کوثری نماینده تهران درباره نحوه برخورد با تجمع کنندگان اصفهانی گفت: نیروی انتظامی بسیار صبورانه با معترضین برخورد کرد، حتی به مردم مدام می‌گفت فریب دیگران را نخورند و تذکر هم می‌دادند. اما افراد دیگری هستند که می‌خواهند زمینه را آماده کنند و بگویند که نظام این کار را کرده است.
 
نماینده تهران در مصاحبه با ایلنا گفت: ما می‌گوییم باید تمام تحریم‌ها برداشته شود و اگر برداشته نشود دیگر مذاکره معنا ندارد.
 
اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص گرانی نرخ دلار و افت برخی شاخص‌ها پس از پایان مذاکرات درحالی که دولت گفته‌ بود معیشت مردم را به مذاکره گره نمی‌زنیم، گفت: ببینید این‌ها در اصل یک بازی است در بورس و سایر حوزه‌ها، اصل قضیه این است که مذاکره‌ای که ما می‌کنیم برای این است که تحریم‌ها را برداریم وگرنه ما مذاکره را با موضوعات داخلی گره نمی‌زنیم.
 
وی در گفت و گو با ایلنا ادامه داد: قطعا و یقیناً طرف مقابل می‌داند، از آنجا که خلاف وعده‌هایی که داده بودند و تعهداتی که داشتند، عمل کردند و ما به تعهدات خودمان در برجام عمل کردیم، اکنون موضع منطقی، موضع جمهوری اسلامی ایران است. در نتیجه ما می‌گوییم باید تمام تحریم‌ها برداشته شود و اگر برداشته نشود دیگر مذاکره معنا ندارد، لذا اینکه در داخل یک ذره می‌برند بالا و یک ذره می‌آورند پایین، این‌ها حباب است و ان‌شاالله سیاست دولت این است که جلوی این‌ها گرفته شود و این موارد به آنجا[مذاکره] گره نخورد.
 
کوثری همچنین درباره نحوه برخورد با تجمع کنندگان اصفهانی گفت: نیروی انتظامی بسیار صبورانه با معترضین برخورد کرد، حتی به مردم مدام می‌گفت فریب دیگران را نخورند و تذکر هم می‌دادند. اما افراد دیگری هستند که می‌خواهند زمینه را آماده کنند و بگویند که نظام این کار را کرده است.
 
وی ادامه داد: الحمدلله نظام و نیروهای مسلح برای برقراری امنیت صبر و تحمل‌شان بالاست تا جایی که کسی دست به اسلحه نبرد، هیچ اشکالی نمی‌بینند و کاری هم با تجمع ندارند، اما اگر کسی بخواهد بیاید و تجمعات آرام و حق‌خواهانه را به جایی برساند که مسلحانه باشد، آن وقت برخورد می‌شود.
 
این نماینده مجلس افزود: نیروی انتظامی که اسلحه ندارد، پس این‌ها از کجا می‌آید؟ این‌ها از جایی می‌آید که ضدانقلاب دارد هدایت می‌کند و این‌ها را هم دستگیرشان می‌کنند. این‌ها چیزی نیست که خیال کنند کسی کاری به کارشان ندارد، حتما به سزای اعمالشان خواهند رسید.

نظر شما