شناسهٔ خبر: 51222289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهردار تبریز: وضعیت پل‌های عابر پیاده مورد بازرسی قرار می‌گیرد

فریده جعفرنژاد

شهردار تبریز گفت: آخرین وضعیت پل‌های عابر پیاده سطح شهر به لحاظ ایمنی و کارکرد به دقت مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عباس رنجبر در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص نظر اعضای این شورا در ارتباط با موضوع نت (نگهداری و تعمیرات) اظهار کرد: بحث تعمیر و نگهداری زیر نظر معاونت فنی و عمرانی است و بدیهی است که این ساختار در معاونت فنی و عمرانی بوده و کارشناسی وجود داشته باشد تا موارد لازم را برای پیش‌بینی در بودجه اعلام کند. 

وی افزود: از آخرین وضعیت همه پل‌های عابر پیاده گزارش خواسته‌ایم و طی نامه‌ای اعلام کرده‌ایم تا این موارد به دقت مورد بازرسی قرار گیرد. در کنار آن، خواستار ایجاد پله‌برقی شده‌ایم و با درخواست تغییر بودجه نیز در این حوزه موافقت کرده‌ایم. 

شهردار تبریز گفت: تعدادی از پل‌ها در اختیار بخش خصوصی است و ما آنها را ملزم کردیم که نسبت به رفع ایرادات این پل‌ها اقدام کنند. وظیفه نگهداری از ماشین‌آلات ما نیز به عهده سازمان پسماند است که یکی از ایرادات اساسی ما به سازمان، همین موضوع است. 

وی ادامه داد: بخش ایمنی یا اچ اس ای، قانونا باید از طرف پیمانکار رعایت شود و نفری در این حوزه داشته باشد که دوره ایمنی پروژه دیده باشد. ما با حداکثر توان اعم از لباس و علائم رسیدگی می‌کنیم که گاها کفاف نمی‌کند. البته در کنار این موضوع، ما باید به سمت مکانیزه شدن پیش برویم.

رنجبر عنوان کرد: ما مناطق را متعهد کردیم تا منابع مورد نیاز خود در رابطه با تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات را ارائه کنند و در این خصوص باید گزارش دوره‌ای اخذ شود تا تصمیم‌گیری لازم انجام شود.

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما