شناسهٔ خبر: 51221846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

برندسازی و احیای بافت تاریخی گرگان ضروری است

رکنا :محمدرضا سبطی در برنامه «شب نشینی» شبکه جهانی جام جم حضور پیدا کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ، محمدرضا سبطی اظهار داشت: استان گلستان به ویژه شهر گرگان یک پهنه طبیعی بسیار غنی و بی بدیل دارد و تلاش ما این است جاذبه های گردشگری و طبیعی را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

مهندس سبطی با تاکید بر لزوم برندسازی شهر گرگان گفت: در پروژه های گردشگری مانند شهربازی مدرن و بازار هفت شهر و در ادامه تله کابین رویکرد ما برندسازی شهر گرگان است.

وی در ادامه به ضرورت احیای بافت تاریخی اشاره و بیان کرد: گرگان 150 هکتار بافت تاریخی دارد و تنها شهری است که بافت تاریخی آن منسجم است و شرایط برای احیای آن وجود دارد.

شهردار گرگان به پروژه های عمرانی در دست اجرا اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه هایی که امسال و سال 1401 در دستور کار قرار دارند، ظرفیت اشتغالزایی برای 11 هزار نفر ایجاد خواهد شد.

سبطی در ادامه ضمن اشاره به رابطه خواهرخواندگی با شهر گوانگژو چین، اظهار داشت: گرگان در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و این خود یک ظرفیت برای برندسازی شهر گرگان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: تنوع حضور قومیت های مختلف و بافت تاریخی هویت خاصی برای شهر گرگان ایجاد کرده و در حوزه برندسازی بسیار تاثیرگذار بوده است.

شهردار گرگان در مورد حمایت از رشته ورزشی بسکتبال آقایان و بانوان گفت: بسکتبال خاستگاه مردمی و اجتماعی باسابقه ای دارد و شهرداری بالغ بر 17 سال پیش از این ورزش در سطح ملی حمایت می کند.

محمدرضا سبطی در پایان از آمادگی شهرداری گرگان برای جذب و همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد.

لازم به ذکر است، برنامه شب نشینی با اجرای مسعود روشن پژوه و خانم مسعودی به مدت 3 شب متوالی با رویکرد معرفی ظرفیت های شهر گرگان به روی آنتن شبکه جهانی جام جم رفت.

گرگان/کرامتی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • 8 نیروگاه ایران مجاز به مازوت سوزی هستند / 10 درصد سوخت مصرفی نیروگاه ها مازوت است + فیلم

    8 نیروگاه ایران مجاز به مازوت سوزی هستند / 10 درصد سوخت مصرفی نیروگاه ها مازوت است + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما