شناسهٔ خبر: 51221784 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رفع کمبود‌های بخش تولید مهم‌ترین اولویت دولت

استاندار همدان گفت:رفع کمبود‌های بخش تولید مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا قاسمی فرزاد, استاندار همدان با تاکید بر حمایت بی، چون و چرای دولت سیزدهم از رونق تولید و تولیدکنندگان، گفت: رفع موانع و جبران کمبود‌های موجود در بخش صنایع و کارخانجات به عنوان یک اولویت محوری در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار گرفته است.

او در جریان بازدید از کارخانه تولیدی شیشه همدان، اظهار داشت: تولیدکنندگان جهادگران عرصه اقتصادی هستند و در شرایطی که دشمنان تحریم‌های ظالمانه‌ای را بر ما تحمیل کرده اند، این قشر افسران بلندپایه ما در عرصه نبرد اقتصادی هستند.

 استاندار همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در عرصه تولید، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم فضای کسب و کار و تولید در استان همدان دچار اخلال شود و برهمین اساس به صورت جدی و فعال از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم.

 قاسمی فرزاد,فعالیت شرکت تولیدی شیشه را نمونه بارزی از جهاد در عرصه تولید دانست و تاکید کرد: این واحد تولیدی با اشتغال بالا و تولید با کیفیت و مناسب توانسته به یک برند تولیدی خوشنام در صنعت استان همدان تبدیل شود.

او با اشاره به شعار محوری امسال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: رفع موانع تولید و تسهیل شرایط برای فعالیت در این عرصه از مهم‌ترین وظایف مدیران اجرایی استان همدان است که اجرای آن با قوت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت شیشه همدان نیز دراین بازدید از اجرای طرح توسعه این واحد با ۹۳ هزار تن تولید خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در این مجموعه ایجاد می‌شود.

«خسرو فخیم هاشمی» افزود: درحال حاضر ۴۸۵ نفر در این واحد کار می‌کنند و سالانه ۷۵ هزار تن انواع شیشه برای بسته بندی محصولات مختلف تولید می‌کنیم.

 استاندار همدان امروز از چند واحد صنعتی و تولیدی استان مستقر در شهرک صنعتی از جمله «صنایع غذایی سحر، شیرآشیان صنعت و پایا سپهر الوند» بازدید می‌کند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

نظر شما