شناسهٔ خبر: 51221741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فصل دانشجو (۱۱)/ داوری:

جامعه، دانشجو را با عدالت‌طلبی و آرمان‌خواهی می‌شناسد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان عنوان کرد: جامعه، دانشجو را با ویژگی عدالت‌طلبی، آرمان‌خواهی، پویایی و سرزندگی می‌شناسد.

صاحب‌خبر -

حسن داوری در حاشیه مسابقات ورزش دانشجویی به‌مناسبت سالروز ۱۶ آذر روز دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در رودان بر اهمیت توسعه ورزش تأکید و اظهار کرد: مدارس و دانشگاه‌ها باید محل کشف استعدادهای ناب دانش‌آموزان و دانشجویان باشد. این مراکز معادن غنی استعداد هستند که نباید مورد غفلت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

روز دانشجو مصداق بارز اعتراض عقلانی علیه استبداد

وی ورزش همگانی را گامی مهم در ارتقای سلامت روح و جسم آحاد جامعه دانست و افزود: ورزش همگانی علاوه‌بر تأمین سلامت عمومی در ارتقای کیفیت زندگی افراد هم مؤثر است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو تأکید کرد: ۱۶ آذر در تاریخ کشور ما به‌عنوان روز عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی و حق‌طلبی به ثبت رسیده و البته امروز جامعه، دانشجو را با ویژگی عدالت‌طلبی، آرمان‌خواهی، پویایی و سرزندگی می‌شناسد.

رئیس دانشگاه آزاد رودان بر استمرار برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی تأکید و بیان کرد: افزایش مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری قطعاً موجب نشاط، امید و سرزندگی می‌شود و از همه مهم‌تر استعدادها را شکوفا می‌کند.

داوری متذکر شد: وظیفه متولیان مراکز علمی ایجاد زمینه‌های لازم در راستای توسعه سلامت با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است.

وی توضیح داد: در حوزه فرهنگی و هنری باید تلاش کنیم برنامه‌های اجرایی بومی‌سازی شود؛ چراکه بومی‌سازی برنامه اثربخش‌تر خواهد بود و جامعه محلی بیشتر از آن استقبال می‌کند.

جامعه، دانشجو را با عدالت‌طلبی و آرمان‌خواهی می‌شناسد

به گزارش آنا، به‌مناسبت سالروز ۱۶ آذر، مسابقات مسابقات تیراندازی و تنیس روی میز کارکنان و برنامه کوهنوردی و کوهپیمایی دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزار و از برگزیدگان مسابقات نیز با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/

نظر شما