شناسهٔ خبر: 51221714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد :

لزوم حمایت از تعاونی‌های مرزنشینان

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حمایت از تعاونی‌های مرزی باید در اولویت مسوولان باشد تا سود حاصل از فعالیت این بخش به مردم و این استان برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی گدر دیدار با مدیران تعاونی‌های مرزنشینان استان گفت: حمایت از تعاونی‌های مرزی باید در اولویت مسوولان باشد تا سود حاصل از فعالیت این بخش به مردم و این استان برسد.

معتمدیان اظهار داشت: مشکلات گمرکی و ترخیص کالا‌های تعاونی‌های مرزنشینان باید در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود و تمام برنامه‌ها طبق قانون انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی و اعمال سیاست‌ها باید در اولویت فعالیت تعاونی‌های مرزی باشد، افزود: ۵۰۰ هزار نفر جمعیت مرزنشین در آذربایجان‌غربی وجود دارد و باید رفاه این افراد در اولویت فعالیت‌های مرزنشینان باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر این امر که فعالیت مرزنشینان باید به نفع مردم منطقه باشد، بیان کرد: افزایش درآمد مردم در اولویت ماست و بر همین اساس کالا‌های وارداتی باید در خود استان توزیع گردد و بعد از آن به استان‌های دیگر ارسال شود.

معتمدیان بیان کرد: اعطای وام‌های کم بهره، افزایش سرمایه و نقدینگی باید به شیوه‌ای باشد که سود حاصل از فعالیت مرزنشینان در نهایت به جیب خود مردم برود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران توسط دولت و سازمان صنعت، معدن و تجارت و افزایش میزان سرمایه تعاونی‌های مرزنشین مورد تاکید است، اظهار داشت: باید تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که بیشترین سود واردات و صادرات به نفع مرزنشینان استان باشد نه واسطه‌هایی که از استان‌های دیگر کالا‌ها را خریداری می‌کنند.

انتهای پیام/گ

نظر شما