شناسهٔ خبر: 51212286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

زشت ترین شهر آورد تاریخ زیر سایه پنالتی‌گم شده استقلال!

یحیی‌ترسو بود، مجیدی راضی!

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: نود و هفتمین شهر آورد استقلال و پرسپولیس در حالی به پایان رسید که دو تیم نمایشی دور از انتظار و مایوس کننده داشتند.

شاگردان یحیی گل محمدی در غیاب کاپیتان سید جلال حسینی و آبی ها بدون سرگروه شان وریا غفوری راهی میدان شده و یکی از بدترین بازی های تاریخ شهر آورد را رقم زدند. بازی ای که دو تیم در مجموع در طول ۹۰ دقیقه تنها یک ضربه در چارچوب داشته و باقی مسابقه به رد و بدل شدن پاس های بی هدف و اشتباه سپری شد.

کیفیت این نبرد به حدی پایین بود که هواداران سرخآبی‌باید ممنون دار تصمیم ستاد ملی کرونا برای برگزاری بدون تماشاگر بازی باشند چرا که صرف وقت و هزینه برای تماشای از نزدیک چنین بازی بی روح و کسل کننده ای چندان معقول به نظر نمی رسد. البته این بدان معنا نیست که با تصمیمات بدون پشتوانه و‌منطق مسوولین ذیربط موافق باشیم و ایشان همچنان که تجمعاتی به مرتب خطر آفرین تر از حضور مردم در استادیوم ها ، در‌جای جای جامعه برقرار‌است باید نسبت به پرداخت این حق قانونی ورزش دوستان ایرانی‌اقدام کنند. نه اینکه جمعیت انبوه مترو و اتوبوس و قطار و هواپیما سوار ، در فضایی سر بسته و محدود ،‌آزادانه در هم لوول خورده اما از حضور در استادیوم های بزرگ و فضای باز محروم باشند!

در خصوص عملکرد فنی و تاکتیکی تیم ها چیز زیادی نمی توان گفت.‌توقع از مربیان این تیم ها به مراتب بالاتر از چیزی بود که دیدیم. بخصوص ترسو بودن یحیی گل محمدی که گویی جگرش را به خود به همراه نداشت! همین طور بود وضعیت فرهاد مجیدی که راضی به رضای حریف شده و تمایلی به تغییر نتیجه نشان نداد. او مطهری تیز چنگ و گلزن را دقیقه آخر به بازی آورد و مهره موثر و با کیفیتی مثل امین قاسمی نژاد را اصلا بازی نداد تا رودی ژستد نود دقیقه روی اعصاب هواداران رژه برود! بازیکن خارجی بی کیفیتی که قرار بود جای خالی دیاباته را پر کند اما عملا تبدیل به دی کارمو آبی ها شده است. مجیدی گرچه بعد از بازی اشتباه محرز داوری را در کسب پنجمین مساوی پیاپی تیمش دخیل می داند اما نیمکت نشین کردن بازیکنانی که می توانند نتیجه هر مسابقه ای را به سود استقلال عوض کنند کم از اشتباهات ظالمانه داوران هفته های اخیر علیه استقلال نداشته‌است. شما وقتی بازیکن خارجی می خرید باید یک سر و گردن بالاتر از نفرات داخلی باشد در غیر این صورت پول و فرصت باشگاه را هدر داده اید. در مورد رودی ژستد آیا چنین اتفاقی رخ نداده است؟!او از کدامیک از مهاجمان آبی بهتر است؟! اصرار در بازی دادن به او و‌نیمکت نشینی مطهری و قاسمی نژاد برای چیست؟!

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما