شناسهٔ خبر: 51209746 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد

لباس حسرت برانگیز مهناز افشاردر سرمای اروپا! / واکنش پانته آ بهرام

رکنا: مهناز افشار بازیگر جذاب ایرانی است که بیشتر عکس هایش با تیپ هایی نه چندان جالب است اما اینبار اکستنشن موهاش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

مهناز افشار بازیگر و سوپراستار مطرح ایرانی است . مهناز افشار در اینستاگرامش عکسی را از خود با تیپی بسیار زشت در آسانسور منتشر کرد.مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن مهناز افشار با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. مهناز افشار عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، مهناز افشار عکس جدیدی از خود را پست اینستاگرامش اش منتشر کرد. نکته قابل توجه نظرات بازیگران دیگر درباره ای عکس بود. به عنوان مثال پانته آ بهرام در کانت این عکس نوشت: "خواهر قشنگم "

مهناز افشار

مهناز افشار پس از مهاجرتش بلافاصله کشف حجاب نکرد. اما رفته رفته تغییراتی در استایل او ایجاد شد که همه را متعجب کرد. مهناز افشار عکسی در یک مهمانی را از خودش منتشر کرد.

مهناز افشار

مهناز افشار عکس جدیدی را با استایل نامتعارفش در فضای مجازی منتشر کرد. ساپورت تنگ و استایل عجیب خانم بازیگر تعجب همه را در پی داشت.

مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش

نام : مهناز

نام خانوادگی : افشار

تاریخ تولد : 1356/3/21

محل تولد : تهران

همسر: یاسین رامین

فرزندان: یک دختر به نام لیا

دنیای بازیگری مهناز افشار 

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

شور عشق

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • آیا زلزله خفیف تهران نشان دهنده پیش لرزه است؟ / شرق تهران لرزه‌خیزتر از غرب پایتخت

    آیا زلزله خفیف تهران نشان دهنده پیش لرزه است؟ / شرق تهران لرزه‌خیزتر از غرب پایتخت

آیا این خبر مفید بود؟
22 61

نظر شما