شناسهٔ خبر: 51187652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

برای تصویب اساسنامه،منتظر تصمیم مجلس هستیم

سجادی: واگذاری تبلیغات باشگاهها توسط عزیزی خادم جای تقدیر دارد 

وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری تبلیغات محیطی در دربی اتفاق جالبی بود که برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داد. 

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، حمید سجادی پیش از آغاز دیدار دربی پایتخت درباره تبلیغات محیطی این بازی که به باشگاه استقلال سپرده شد، اظهار داشت: امروز اتفاق ارزشمندی رخ داد و باید بابت آن از  عزیزی خادم تشکر کنم. تصمیم خوبی گرفته و هماهنگی خوبی اتخاذ شده است. اتفاق جالبی بود که برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داد و امیدوارم مبارک باشگاه های عزیزمان باشد. این اتفاق فواید زیادی دارد و بابت آن از عزیزی خادم تشکر می‌کنم و می‌دانم که این موضوع جزو برنامه‌های ایشان بوده است.

وی اشاره کرد: امیدوارم محاسن و فواید این مسئله به فوتبال باشگاهی کشور برگردد. باشگاه‌های ارزشمندی داریم و امیدوارم موفق باشند. این اتفاق فرخنده و مبارک را به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

وزیر ورزش و جوانان درباره عدم تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و وضعیت نگران‌کننده‌ای که وجود دارد، عنوان کرد: وضعیت نگران‌کننده نیست، ولی طبق پیشنهاد فیفا و هماهنگی به عمل آمده اگر بنا باشد طبق ضوابط فیفا اساسنامه پیش برود، بحث بند یک وجود دارد. فدراسیون‌های ورزشی ایران جزو نهاد‌های غیردولتی و غیر انتفاعی باشند و به صورت غیردولتی و غیر انتفاعی باشد. قول و قرارهایی در دولت گذشته بر سر این موضوع گذاشته شده است و ما نیز به آن پایبند بودیم. قول و قرار این بوده که دولت با این درخواست فیفا موافقت کند و این کار نیز صورت گرفته و دولت موافقت کرده است.

سجادی تصریح کرد: اساسنامه برای تصویب به مجلس واگذار شده است. امیدوارم با حمایتی که تاکنون از مجلس در ورزش دیدیم این اتفاق صورت بگیرد. فوتبال یکی از رشته‌های موفق ماست و تیم ملی کشور‌مان که البته امیدوارم چشمش نزنیم یک سال است شکست نخورده و در آستانه یکی از سریع‌ترین‌ صعود‌‌ها به جام جهانی قرار گرفته‌ است. اینجا باید به فدراسیون فوتبال برای نحوه اداره تیم ملی و حمایت‌هایش تبریک و به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگوییم.

وی درباره انتخاب مدیرعامل پرسپولیس گفت: اجاز بدهید دربی را پشت سر بگذاریم. مسائل مدیریتی همیشه وجود دارد.

نظر شما