شناسهٔ خبر: 51187645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

واکنش استقلال به استفاده از تبلیغات محیطی

باشگاه استقلال پس از دربی ۹۷ با اشاره به اتفاقات قبل از بازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز را می‌توان به‌عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران ثبت کرد. بی‌تردید دستیابی به حق تبلیغات محیطی اقدامی مهم و بزرگ به منظور ثروتمند شدن و قدرتمند شدن باشگاه استقلال خواهد بود.

در این میان لازم است از حمایت‌های مداوم برادر عزیز آقای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی تقدیر و تشکر داشته باشیم که نقش فراوانی در این اقدام داشتند.

لازم است از حمایت هواداران عزیز که بدون حمایت آنها دستیابی به این هدف مقدور نبود هم تشکر کنیم و اعلام نماییم ساختن استقلال قدرتمند و ثروتمند با حمایت دلگرم کننده هواداران عزیز این باشگاه قابل تحقق است.

در این میان حمایت پیشکسوتان عزیز باشگاه استقلال و جامعه رسانه‌ای کشور نقش فراوانی در پیش رفتن این موضوع و روند موجود داشته و دارد.

از همکاری ریاست فدراسیون فوتبال آقای عزیزی خادم و مشاور حقوقی وی آقای رفیعی همچنین ریاست سازمان لیگ جناب آقای بهاروند و همکاران وی در آن سازمان قدردانی می‌کنیم و به‌عنوان خدمتگذار هواداران پرشور باشگاه استقلال امیدوارم در مسیر دست یابی به اهداف بزرگی که برای ما دور از دسترس نخواهد بود در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما