شناسهٔ خبر: 51172868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون پارلمانی رئیس جمهور: جمع‌بندی برای سفر رئیس جمهور به استان کرمان در حال انجام است

گروه استان‌ها- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: جمع‌بندی برای سفر رئیس جمهور به استان کرمان در حال انجام است و احتمال سفر رئیس جمهور در ایام شهادت حاج قاسم به کرمان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سید محمد حسینی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر خود به استان کرمان اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم حضور میدانی در استان‌های مختلف است تا از نزدیک شاهد مشکلات و کمبودها بوده و از نزدیک این مسائل بررسی شده و اولویت‌های هر استان مشخص شود.

وی با بیان اینکه گفت‌وگو با نمایندگان مردم استان در مجلس، مسئولان استان و نماینده ولی‌فقیه در استان در برنامه است افزود: به دنبال این هستیم تا در این سفر راهکارهای مدنظر مسئولان مطرح شده و مقدمات برای سفر استانی رئیس جمهور فراهم شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در آستانه روز دانشجو قرار داریم گفت: دعوت شده است تا در جمع دانشجویان کرمان حضور داشته باشم که به دعوت آنها لبیک گفته شد.

وی حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان از دیگر برنامه این سفر عنوان کرد و افزود: در کنار مسائل اقتصادی باید برای مسئله فرهنگی هم اولویت قائل شویم و استان کرمان ظرفیت‌های زیادی در این حوزه دارد.

حسینی با بیان اینکه استان کرمان استان شهید سلیمانی است و امروز نگاه‌ها به استان کرمان دوخته شده ادامه داد: ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی باید توسط همرزمان این شهید بزرگوار و مردم استان کرمان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه حضور در جمع فعالان سیاسی استان و شنیدن حرف‌های آنها از دیگر برنامه‌های سفر به استان کرمان است بیان کرد: به دنبال این هستیم تا جمع‌بندی لازم انجام شده تا سفر در رئیس جمهور شاهد نتایج بهتری باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه پیگیر سفر رئیس جمهور به استان کرمان هستیم اما هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است گفت: از سوی پورابراهیمی نماینده مردم کرمان پیشنهاد خوبی داده شد که رئیس جمهور در سالگرد شهادت سردار سلیمانی به کرمان سفر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته محدودیت‌های کرونایی مانع بود از اینکه فعالیت‌های گسترده‌ای در این ایام انجام شود که امسال باید این مراسم با گستردگی بیشتری انجام شود افزود: سفر رئیس جمهور به استان کرمان جدای از سفرهای استانی است.

انتهای پیام/511/ح

نظر شما