شناسهٔ خبر: 51169803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

طارمی وظیفه جدیدی در پرتغال دارد!

پورتو با نمایش موثر ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننزه شد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: پورتو با نمایش موثر ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننزه شد.

در دیدار آغازین هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را مثل همیشه در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در ورزشگاه مونیسیپال د پارتیمائو مقابل پورتیموننزه‌ای قرار گرفت که سید پیام نیازمند را در فهرست بازیکنانش نمی‌دید.

نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسید که لوئیز دیاز در دقیقه ۳+۴۵ موفق شد تک‌گل یاران طارمی مقابل پورتیموننزه را به ثمر رساند.

مهدی طارمی که پس از نمایش درخشان هت‌تریک مقابل توندلا در لیگ برتر پرتغال، در جام حذفی برابر سانتا کلارا نیز گلزنی کرده و بعد از آن در دو دیدار با سانتا کلارا و بوآویشتا ۳ پاس گل داده بود، پس از دو بازی با فیرنسه و ویتوریا گیمارش که در گلزنی ناکام ماند و مورد انتقاد سرمربی تیمش قرار گرفت، امشب به این روند پایان داد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه ۷۰ دیدار مقابل پورتیموننزه در محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما اوانیلسون را صاحب موقعیت کرد که او نیز به ویتینها پاس داد تا این بازیکن دروازه یاران نیازمند را برای دومین بار باز کند.

مهدی طارمی پس از پایه‌گذاری گل دوم پورتو، در دقیقه ۷۵ پشت محوطه پورتیموننزه صاحب توپ شد و پاس لوئیز دیاز را دریافت کرد که با دید خوب خود، اوتاویو که از جناح راست فرار کرده بود را در فرصت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با ضربه چیپ تماشایی سومین گل پورتو را به ثمر رساند.

تیم فوتبال پورتو در شب درخشان مهدی طارمی که روی دو گل تاثیرگذاری داشت، به برتری ۳ بر صفر خارج از خانه مقابل پورتیموننزه دست یافت تا ۳۵ امتیازی شود و با سه امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون، در صدر جدول لیگ برتر پرتغال بایستد.

مهدی طارمی که پیش از این ۷ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده بود، با ثبت پنجمین پاس گل خود در فصل جار لیگ برتر پرتغال، در کنار رافا سیلوا بازیکن بنفیکا، مشترکا در صدر جدول برترین پاسورهای این رقابت‌ها قرار گرفت.

طارمی وظیفه جدیدی در پرتغال دارد!

گل اول پورتو در شرایطی به ثمر رسید که پس از شوت لوئیز دیاز از روی ضربه ایستگاهی، دفع ناقص مدافع پورتیموننزه در لحظه آخر به پای مهدی طارمی اصابت کرد و وارد دروازه شد، اما رسانه‌های پرتغالی این گل را به نام دیاز ثبت کرده‌اند

برچسب‌ها:

نظر شما