شناسهٔ خبر: 51169713 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شایعه: بسته‌ی الحاقی جدید GTA Online به زودی منتشر خواهد شد

احسان شریعت

صاحب‌خبر -

به گفته‌ی یکی از منابع آگاه و افشاکننده‌ی مشهور از راکستار گیمز (Rockstar Games)، یک به‌روزرسانی قابل‌توجه برای GTA Online به زودی ارائه خواهد شد.

برخلاف انتظارات تاکنون هیچ خبری از به‌روزرسانی بزرگ ماه دسامبر GTA Online نشده است. با این حال، اگر گزارش جدیدی از Tez2 دقیق باشد، این موضوع باید در روزهای آینده تغییر کند. Tez2 با نقل قول توییتی درباره‌ی رویداد جدید GTA Online که در روز سه‌شنبه، 14 دسامبر (۲۳ آذر) به پایان می‌رسد، اعلام کرد که طرفداران Grand Theft Auto “بهتر است زمانی را برای انتشار بسته‌ی الحاقی در 14 دسامبر اختصاص دهند.”

پیش از این، Tez2 ادعا کرده بود که این به‌روزرسانی مرموز با نام رمز Fixers منتشر خواهد یا حداقل این چیزی است که منابع آن‌ها به آن‌ها گفته‌اند. مسلما این نام نشان دهنده‌ی بازگشت بیشتر قراردادهای تیونر مانند است.

در هرصورت، این گزارش‌ها و حدس و گمان‌ها همگی شایعه هستند. با این وجود که منبع مورد بحث در موارد متعددی قابل اعتماد و معتبر بوده است، اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که همه‌ی این اطلاعات از غیررسمی تا حدس و گمان متغیر هستند.

بازی GTA V، هم‌اکنون در دسترس پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هفتمی، هشتمی و نهمی کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس باکس قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما