شناسهٔ خبر: 51169622 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم پای میز خدمت

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز از برپایی میز خدمت ادارات و اعضای شورای شهر در اهواز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الله زارع زاده نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ارتباط دو سویه با عامه مردم و همشهریان برای درک بهتر مشکلات و رسیدگی بموقع به خواسته‌های درست مردم یک ضرورت و وظیفه همه مسئولین است.

او افزود: اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز با حضور مستمر و منظم در برنامه‌های ارتباطات مردمی نماینده محترم ولی فقیه در استان روز‌های یکشنبه هر هفته در محل دفتر کار ایشان در پشت مصلی مهدیه اهواز و همچنین در روز‌های جمعه هر هفته در برنامه میز خدمت مسئولین دستگاه‌های اجرایی پس از اقامه نماز جمعه در محل مصلی مهدیه اهواز با اقشار مختلف مردم و همشهریان عزیز دیدار حضوری  دارند و شنونده مشکلات و دیدگاه‌ها و انتظارات مردمی هستند.

زارع زاده  تصریح کرد:  توفیق داریم بصورت تدریجی در برنامه‌های میز خدمت و ملاقات مردمی در مساجد محوری محلات و مناطق مختلف اهواز با حضور اعضای شورای شهر، شهرداران مناطق و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان از جمله آبفا، برق، نیروی انتظامی و... به منظور  آشنایی با مشکلات مردم در مناطق و محلات  شرکت کرده و زمینه را برای برای رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده، چاره اندیشی و امکان پاسخگویی و مسئولیت پذیری مسئولین امر بیش از پیش فراهم نموده و زمینه رضایت خاطر همشهریان عزیز را فراهم نماییم.

دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم پای میز خدمت

دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم پای میز خدمت

انتهای پیام/ی

برچسب‌ها:

نظر شما