شناسهٔ خبر: 51167714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه بخش بهمن:

هیچ ملتی بدون مجاهدت به اوج و قله نخواهد رسید/ مردمی سازی تبلیغات با محوریت مساجد و تشکل‌های مردمی

حجت الاسلام علیزاده: مجاهدت فقط در میدان جنگ سخت نیست؛ بلکه در همه میدان‌های زندگی باید وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز جمعه بخش بهمن اظهار کرد: سال‌های زیادی است شهر مهردشت با مشکل نبود زیر ساخت مناسب در بخش راه‌های مواصلاتی و تأمین اعتبارات آبی در بخش شرب مواجه است.
امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: بار‌ها از تریبون نماز جمعه و در جلسات اداری راجع به این مشکلات صحبت شده و خواستار حل مشکلات آب شرب و زیر ساخت‌های آن شده ایم؛ اما متأسفانه اقدام جدی صورت نگرفت. مسئولین بخش باید با جدیت بیشتری این معضلات را پیگیری کنند.
حجت الاسلام علیزاده اذعان کرد: مردم مشکلات شهر و احیاناً کم کاری مسئولین را به ما اعلام کنند تا از مسئولین مطالبه کنیم و در صورت اهمال کاری، از تریبون نماز جمعه مطالبه گری عمومی خواهیم داشت.
هیچ ملتی بدون مجاهدت به اوج و قله نخواهد رسید
علیزاده سپس به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران برگزاری کنکره شهدای ایلام، ابراز کرد: بدون تلاش و مجاهدت فی سبیل الله و تحمل سختی ها، هیچ ملتی به جایی نمی‌رسد. مجاهدت فقط در میدان جنگ سخت نیست؛ بلکه در همه میدان‌های زندگی باید وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: مجاهدت یک دانش آموز و دانشجو پیشرفت علمی، مجاهدت یک مادر تربیت فرزند صالح و همسرداری، جهاد یک مرد طلب روزی حلال برای خانواده، مجاهدت یک مسئول خدمت به مردم و روز را از شب نشناختن است.
مردمی سازی تبلیغات با محوریت مساجد و تشکل‌های مردمی
خطیب جمعه بخش بهمن در رابطه با فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردمی کردن بزرگداشت ها، فعال کردن مساجد و نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی و به کارگیری ابتکارات و خلاقیت جوانان انقلابی از جمله توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.
مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه با غرب هستند
حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: در دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با یک تیم ۴۰ نفره کاردان و جامع به وین رفته و این بیانگر اراده جدی کشور ما در مذاکرات است. با حضور پر رنگ و جدی ایران آمریکا تلاش می‌کند این دوره از مذاکرات سریع پایان پیدا کند و به نتیجه نرسد تا هم اروپا از زیر فشار خارج شود و هم با فضا سازی رسانه‌ای ایران را مقصر عدم حصول توافق نشان دهد.
علیزاده تأکید کرد: تیم مذاکره کننده بداند مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه با غرب هستند و این تعامل باید دو طرفه باشد. اکنون نوبت اروپاست که التزام خود را برای رفع تحریم‌ها نشان دهد؛ لذا جمهوری اسلامی باید برای بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم‌ها از آن‌ها تضمین عملی و قطعی بگیرد.
استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالت خواهی از ویژه گی‌های جنبش دانشحویی است
وی در ادامه به در پیش بودن روز دانشجو اشاره کرد و افزود: ۱۶ آذر یادآور روحیه استکبار ستیزی و استقلال طلبی دانشجویان است. دانشگاهیان ما مظهر ایستادگی در برابر استکبار جهانی و دشمنان هستند. امروز که در دهه چهارم پیشرفت و عدالت قرار داریم دانشجویان کشورمان با خلاقیت و تلاش مضاعف علمی، چون مساله هسته‌ای و ساخت واکسن استکبار جهانی را به وحشت انداخته اند.
خطیب جمعه بخش بهمن یادآور شد: حضور فعال دانشجویان در عرصه سیاسی کشور در کنار فراگیری علم مطالبه رهبر معظم انقلاب از این قشر فرهیخته است. دانشجویان ما باید قدرت تحلیل سیاسی بالا داشته باشند تا در دام دشمنان نیفتاده و بازی نخورند.

نظر شما