شناسهٔ خبر: 51167226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق:

‌علیرغم بارش شدید آبگرفتگی چشمگیر در سطح شهر نداشتیم

محمدی درباره وضعیت معابر و انهار سطح شهر پس از بارندگی اخیر توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

رضا محمدی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر، درباره آبگرفتگی معابر شهر تهران پس از بارش باران در شب گذشته گفت: کمترین نقطه آبگیر را در سطح شهر داشتیم. هر چند همزمانی آخر پاییز و برگ ریزان قابل توجه آن با بارش شدید باران معمولا باعث آبگرفتگی چشمگیری می شود ولی خوشبختانه شاهد آبگرفتگی چشمگیری در شهر نبودیم.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران افزود: در پیامهای ۱۳۷، در هر ناحیه حدود دو تماس مردمی بابت آبگرفتگی داشتیم که حتی برخی از این آبگرفتگی ها در یک نقطه بوده که دو نفر برای آن تماس گرفتند.

محمدی با بیان اینکه اینکه دلیل این چند آبگرفتگی جزئی نیز طرح های عمرانی بود، ادامه‌ داد: تنها در دو مورد آبگرفتگی های تقریبا بزرگتر داشتیم که یکی از آنها در منطقه ۸ و مربوط به شرکت آبفا و فشار فاضلاب بود که با هماهنگی آبفا و شهرداری منطقه این مشکل حل شد.

او درباره منطقه دیگر گفت: در منطقه ۲ نیز این آبگرفتگی به جهت مشکل خاکریزآب بوده که به دلیل فعالیت های عمرانی زیر لوله خالی شده و فشار آب باعث جابجایی لوله و آبگرفتگی شد که این مشکل نیز مرتفع شد.

انتهای پیام/

نظر شما