شناسهٔ خبر: 51167167 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۱۲ هفته چیزی نگفتیم/نمی‌دانم تا کِی باید زحماتمان با اشتباهات داوری بر باد برود

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: نمی‌دانم تا کِی باید از داوری ضربه بخوریم، از کمیته داوران انتظار دارم برای دیدارهای ما از داوران باتجربه استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد باغبانباشی پس از تساوی خانگی مقابل کراپ در خصوص بازی اظهار کرد: جدال فیزیکی سختی از هر دو تیم شاهد بودیم، کراپ ملی‌پوشان زیادی در اختیار داشت و در مقابل تیم ما بسیار جوان بود اما با این حال بازیکنانمان که اکثرشان در رده امید هستند بسیار پرتلاش ظاهر شدند. به‌خاطر عملکرد خوبشان از تمامی بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: اگر تجربه لازم را داشتیم می‌توانستیم از ضدحملات استفاده کنیم و حتی صاحب سه امتیاز این دیدار شویم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان با تاکید بر جذب بازیکنان مدنظرشان قول نتایج خوب در نیم‌فصل دوم را داد و خاطرنشان کرد: به آینده امیدواریم چرا که تیم‌مان تازه شکل گرفته و بازیکنان زیادی در اختیار نداریم، خودمان به این ضعف واقفیم و امیدوارم در نیم‌فصل با جذب بازیکنان مدنظرمان یک انرژی به تیم تزریق کنیم و در نیم‌فصل دوم بسیار سخت امتیاز بهتری بگیریم و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با گلایه از قضاوت داوران اظهار کرد: داوران روز خوبی نداشتند، ما ۱۲ هفته هیچ حرفی در خصوص قضاوت داوران نزدیم اما به خدا در چند صحنه اشتباه داور سوت زد و ما گل خوردیم.

باغبانباشی در پایان در خصوص داوری ادامه داد: انتظارم از کمیته داوران این است برای تیم‌های پایین‌جدولی داوران ضعیف نگذارند که جوانان نا امید نشوند، تمامی تلاش‌های ما با اشتباهات داوری بر باد می‌رود نمی‌دانم تا کِی باید از داوری ضربه بخوریم.

نظر شما