شناسهٔ خبر: 51167159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال؛ برد خانگی زندی‌بتن و شکست خانگی شهروند

ساری – ایرنا – نمایندگان مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور میزبان حریفانی از صدر و قعر جدول بودند که در نهایت یک برد و یک باخت برای فوتسال استان در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر به دست آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دو تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت و شهروند ساری عصر امروز جمعه از ساعت ۱۶ همراه با سایر تیم‌های لیگ برتری در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل تلاش این دو تیم کسب یک برد خانگی برای زندی‌بتن و ثبت یک شکست خانگی دیگر برای شهروند ساری بود.

به این ترتیب زندی‌بتن کلاردشت به چهارمین برد در این فصل دست یافت و شهروند ساری نهمین شکست فصل را پذیرا شد.

زندی‌بتن کلاردشت – حفاری اهواز

تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت که پس از برد مقابل چیپس کامل مشهد در هفته پنجم مسابقات موفق به کسب برد نشده بود، عصر امروز فرصت پیدا کرد تا در مصاف با تیم قعرنشین جدول یعنی شرکت ملی حفاری اهواز طلسم نبردن‌های خود را بشکند و توانست از این فرصت نیز به سود خود استفاده کند تا روند نزولی این تیم در جدول متوقف شود.

کلاردشتی‌ها در ۶ بازی اخیر موفق به کسب برد نشدند و یک تساوی و پنج شکست کسب کرده بودند که چهار شکست‌شان با اختلاف یک گل بود. این تیم در این چهار بازی با وجود ارائه بازی خوب، عمدتا به دلیل کم‌تجربگی فرصت کسب امتیاز را از دست داد ، اما در بازی امروز موفق شد با نتیجه ۳ - ۲ حریف قعر جدولی خود را شکست دهد و به چهارمین برد دست یابد.

در حالی که زندی‌بتن بازی را با کنترل توپ و میدان آغاز کرد و توانست تا حدودی روی دروازه حریف فشار وارد کند، حفاری اهواز روی یک ضد حمله که به اعتقاد بازیکنان زندی‌بتن با اشتباه داور برای تیم مهمان ایجاد شد توانست گل اول را وارد دروازه میزبان کند و از زندی‌بتن پیش بیفتد ، اما دقایقی بعد مهدی دهقان‌نژاد توانست گل تساوی را به ثمر برساند و در نهایت نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

حفاری اهواز در نیمه دوم نیز توانست یک بار دیگر دروازه زندی‌بتن را باز کند و از میزبان خود پیش بیفتد. اهوازی‌ها پس از به ثمر رساندن گل دوم در لاک دفاعی فرو رفتند و فرصت برای افزایش فشار توسط زندی‌بتن روی دروازه حفاری اهواز بیشتر شد. شاگردان رضا لک پس از دریافت گل دوم با انتقال توپ به مناطق مختلف زمین و افزایش تعداد پاس‌ها توانستند شکاف‌هایی را در ساختار دفاعی حفاری اهواز ایجاد کنند و در یکی از این صحنه‌ها نیز پس از چند پاس پیاپی توپ در مقابل دروازه حفاری به رضا سپندار رسید و او نیز توپ را به سقف دروازه حفاری چسباند و بازی را به تساوی کشاند.

تاکتیک زندی‌بتن برای رساندن توپ به دروازه حفاری اهواز با پاس‌های پیاپی پس از گل دوم نیز ادامه یافت و لحظاتی پس از گل دوم باز هم با چند پاس عرضی متوالی توپ در مقابل دروازه مهمان به رضا سپندار رسید و او نیز توانست گل سوم زندی‌بتن را به ثمر برساند و شکست زندی‌بتن را به برد این تیم تبدیل کند.

برد امروز زندی‌بتن کلاردشت نخستین پیروزی این تیم در سالن بعثت کلاردشت نیز محسوب می‌شود. این تیم دو برد خانگی خود را در سالن شهدای چالوس کسب کرده بود و از زمان برگزاری مسابقت خانگی‌اش در کلاردشت موفق به کسب برد خانگی نشده بود. زندی‌بتن کلاردشت با این برد ۱۳ امتیازی شد و به رتبه دهم جدول صعود کرد.

شهروند ساری – مس سونگون

شهروند ساری که دو بازی اخیر خود را با کسب دو برد ارزشمند پشت‌سر گذاشت امروز در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان تیم قدرتمند مس سوگون شد و نتوانست از پس مدعی کسب عنوان قهرمانی برآید.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال؛ برد خانگی زندی‌بتن و شکست خانگی شهروند

تیم فوتسال شهروند با ۶ امتیازی که در هفته‌های یازدهم و دوازدهم به دست آورده بود هشت امتیازی شد و امروز مقابل تیم دوم جدول که فقط یک شکست در کارنامه دارد به دنبال کسب دست‌کم یک امتیاز بود. اما تجربه بالای بازیکنان مس سونگون راه را بر گلزنی و امتیاز گرفتن شهروند ساری بست و اجازه نداد که این تیم بتواند در این بازی خانگی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

مس سونگون که در کورس قهرمانی قرار دارد در این مسابقه با گل‌های سالار آقاپور، ابوالقاسم عروجی، محمدحسین درخشانی و سعید تقی‌زاده توانست شهروند ساری را ۴ – ۰ شکست دهد و با توجه به شکست خانگی سن‌ایچ ساوه مقابل راگا شهرری فاصله‌اش با تیم سوم جدول یعنی سن‌ایچ را به پنج امتیاز برساند.

شهروند ساری با این شکست همچنان هشت امتیازی و در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

دو نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال در پایان نیم‌فصل نخست نتوانستند در نیمه بالایی جدول قرار بگیرند و باید برای کسب نتایجی بهتر در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها که زمان آغاز آن هنوز اعلام نشده است آماده شوند.

نظر شما