شناسهٔ خبر: 51167124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

درخشش سون پیش چشم سامان قدوس

برنتفورد در شب نیمکت‌نشینی هافبک ایرانی خود مقابل تاتنهام شکست خورد.

صاحب‌خبر -

 

 

در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم برنتفورد درحالی که سامان قدوس را برای دومین مسابقه پیاپی سامان قدوس را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳ پنج‌شنبه شب در استادیوم اختصاصی تاتنهام به مصاف این تیم رده هفتمی رفت.

تاتنهام بازی را هجومی آغاز کرد و پس از حملات پیاپی، در دقیقه ۱۲ روی حرکت سون هیونگ‌مین ستاره کره‌ای خود در سمت چپ زمین، سرتوپ و ارسال دقیق این بازیکن به مقابل محوطه ۶ قدم، با ضربه سر و گل به خودی سرگی کانوس، دروازه برنتفورد را باز کرد.

برنتفورد در نیمه دوم روی به بازی هجومی آورد تا ناکامی دو هفته اخیرش ادامه پیدا نکند، اما تاتنهام در دقیقه ۶۵ روی یک ضدحمله سریع از سمت چپ زمین و پاس در عرض رگیلون به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده سون هیونگ‌مین گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه مسابقه برنتفورد که سامان قدوس را تا پایان مسابقه روی نیمکت داشت، در تغییر نتیجه ناموفق بود تا تاتنهام با درخشش ستاره کره‌ای خود که یک گل ساخت و یک گل به ثمر رساند، به برتری ۲ بر صفر خانگی دست پیدا کند و با یک بازی کمتر نسبت به پنج تیم بالای جدول لیگ جزیره، در رتبه ششم قرار بگیرد.

تیم فوتبال برنتفورد پس از یک مساوی و یک شکست اخیرش، در دیدار با تاتنهام نیز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا ۱۶ امتیازی بماند و نتواند از رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس بالا برود.

سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد که در این فصل هفت بازی در لیگ جزیره انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در دیدار مقابل تاتنهام برای دومین مسابقه متوالی تا پایان نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد.

برچسب‌ها:

نظر شما