شناسهٔ خبر: 51166978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دربی برای ما فرقی ندارد

محمدی: با عنایتی زندگی‌ام روی روال افتاد

محمدجواد محمدی، وینگر سابق استقلال و حال حاضر هوادار می‌گوید فردا به هیچ وجه به دربی فکر نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد جواد محمدی وینگر هوادار که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد در خصوص نتایج این تیم در هفته‌های اول گفت: امسال ما مقداری بد شانسی آوردیم و نسبت به پارسال، نمی‌دانم تمرکزمان پایین است یا دلیل دیگری دارد اما در بازی مالکیت توپ را داریم و چه در زمین خودمان و چه در زمین حریف موقعیت داریم حتی از تیم سپاهانی که مهره‌های میلیاردی دارد و هزینه‌های میلیاردی می‌کند بهتریم و روی یک اتفاق به ما گل زدند‌ در صورتی که ما حتی می توانستیم یک یا دو گل به سپاهان بزنیم امسال بدشانسی می‌آوریم و توپ‌ها گل نمی‌شود. نمی‌‌دانم تمرکزمان پایین است و یا چه اتفاقی افتاده اما همه‌ی بازیکن برای این بازی صد در صد تمرکزمان را گذاشتیم تا با امتیازات کامل از زمین خارج شویم و تمام توان‌مان را بگذاریم و هر نتیجه‌ای رقم بخورد قسمت است اما ما این بازی همدل شدیم تا با تمام وجود به بازی برویم.

 

او در خصوص لیگ برتری ماندن تیمش گفت: هوادار صددرصد می‌ماند و هیچ شکی نداریم ولی ما به دنبال جایگاه بهتری در لیگ هستیم. چند هفته بدشانسی می‌آوریم و قطعا روزی این بد شانسی‌ها تمام می‌شود و ما به سمت شانس پیروزی‌های متوالی می‌رویم.

 

محمدی در مورد پست‌هایی که بازی می‌کند بیان کرد: من هم وینگر و هم فوروارد بازی می‌کنم و از پارسال وینگر بودم و آقا رضا یک پله من را به جلو و خط حمله آورد و همه‌ی تلاشم را می‌کنم و نظر آقا رضاست که در کدام پست من را بازی دهد و من با تمام وجود بازی می‌کنم. بازیکنانی که چند پست دارند خیلی به مربی کمک می‌کنند و من قلبا آقا رضا را دوست دارم و چون ایشان مرد شریف و بزرگی هستند بازیکن نمی‌تواند برای ایشان کم کاری کند. کادر دوست داشتنی‌ای داریم و خودش مردی است که به دل می‌نشیند و وقتی به زمین می‌روی با تمام وجود بازی می‌کنی. من و همه بازیکنان اینطور هستیم و برای آقای رضا همه چیز را می‌گذارند اما بدشانسی می‌آوریم و امیدوارم زودتر تمام شوند.

 

او در خصوص تجربه حضور در استقلال گفت: من در لیگ دو بودم و از آن‌جا به استقلال رفتم و زمان آقای منصوریان یک بازی کردم و در هفته‌ی هشتم یا نهم آقای منصوریان استعفا دادند و رفتند و آقای شفر آمدند. پست من وینگر و فوروارد است و آقای شفر از من در تمرینات به عنوان دفاع وسط یا راست استفاده می‌کردند و پست من را عوض کردند و قطعا در تمرینات توانایی و تجربه دفاع وسط یا راست را نداشتم حتی اولین بار بود در تمرینات در آن پست بازی می‌کردم و کیفیتم پایین آمد و نتوانستم آن طوری که هستم خودم را نشان دهم و سال بعد نزد آقای میثاقیان در لیگ یک و به اروند خرمشهر رفتم و در آن‌جا خوب کار کردم و شاگرد آقا رضا شدم و زندگی روی روال شانس افتاد.

 

او همچنین در خصوص جدال با استقلال در هفته اول گفت: بازی با استقلال یک موقعیت به استقلال دادیم و بعد از آن استقلال هیچ موقعیتی نداشت. یک شوتی زده شد و از بد شانسی ما بود که یک توپ به جایی زده شد که اگر ده گلر هم باشند نمی توانند بگیرند و همان یک موقعیت را به گل تبدیل کردند. ما مقابل استقلال خیلی خوب بازی کردیم و آن‌ها را از جلو پرس کردیم و استقلال آن طور که باید و شاید جلوی ما نتوانست بازی کند و حق ما مساوی بود و حق‌ما باخت نبود. درباره دربی هم نکته‌ای ندارم و برای ما فرقی ندارد و ما تمرکز را برای بازی خودمان گذاشتیم تا هرچیزی که داریم در بازی بگذاریم و با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

 

او در پایان گفت: فقط اینکه ما مقداری بد شانسی آوردیم و امیدوارم زودتر تمام شود و به پیروزی‌های پی در پی برسیم چرا که حق تیم و کادر فنی پیروزی است. آقا رضا اخلاقی دارد که می‌گوید به هیچ عنوان با داوری کاری نداشته باشید اما در چند بازی از داوری ضربه می‌خوریم و امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود.

نظر شما