شناسهٔ خبر: 51166677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رحیم نیا در پاسخ به شایعات:

مصوبه افزایش حقوق دستیاران از این ماه اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت بهداشت گفت: این روزها نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه این مصوبه افزایش حقوق دستیاران اجرایی نشود، به وجود آمده است که جای نگرانی نیست و با معوقات مربوطه پرداخت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وبدا، علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص افزایش حقوق دستیاران که در جلسه هیات امنای وزارتخانه مورد تصویب قرار گرفته است، مطرح کرد: بر اساس این مصوبه مقرر شده است، حقوق دستیاران مجرد مبلغ ۶ میلیون تومان و دستیاران متأهل ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه این روزها نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه این مصوبه اجرایی نشود، به وجود آمده است، توضیح داد: مصوبات هیات امنای وزارت بهداشت برای اجرا باید در هیات امنای دانشگاه‌ها هم تصویب شوند.

رحیم نیا اظهار کرد: در همین راستا و پس از برگزاری جلسات مربوطه و تصویب دانشگاه‌ها، پرداخت دستیاران انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت اظهار کرد: گویا در برخی دانشگاه‌ها جلسات لازم در خصوص بررسی این موضوع برگزار و در برخی دیگر اقدامی صورت نگرفته است؛ تشکیل نشدن جلسات به معنای عدم تصویب مصوبه در هیات امنای دانشگاه‌ها نیست.

وی با تأکید بر اینکه دستیاران نگران نباشند، عنوان کرد: چنانکه این مصوبه تا ‌پایان ماه اجرایی نشود، معوقات به آنها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

نظر شما