شناسهٔ خبر: 51165033 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید معاونت امور هنری بر جنبه‌های هنری جشنواره موسیقی فجر

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت جشنواره‌های هنری فجر، گفت: جنبه ها و مشخصه‌های هنری جشنواره موسیقی فجر و حضور گسترده و موثر هنرمندان و گروه‌های هنری در این رویداد مورد توجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ، جلسه‌ دبیر و مدیران سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با سرپرست معاونت امور هنری برگزار شد. 

در این جلسه که محمد اله یاری فومنی سرپرست دفتر موسیقی  و رییس سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز حضور داشت، حسن ریاحی، دبیر، اردوان جعفریان، مدیر بخش بین الملل، امیرعباس ستایشگر، عضو هیت انتخاب و محسن رجب پور از اعضای شورای ارزیابی جشنواره  سی و ششم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات برای برگزاری این دوره جشنواره ارائه کردند. 
 

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری نیز با تاکید بر اهمیت جشنواره های هنری فجر گفت: جنبه ها و مشخصه های هنری جشنواره موسیقی فجر و حضور گسترده و موثر هنرمندان و گروه های هنری در جشنواره موسیقی فجر مورد توجه است. 

وی افزود: بخش رقابتی جشنواره نیز فرصتی است تا آثار و تولیدات موسیقی با نگاه کارشناسی و تخصصی ارزیابی شود. بخش بین المللی جشنواره موسیقی فجر نیز اهمیت قابل توجهی دارد و به ارتباط با گروه های هنری دیگر کشورها کمک می کند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری به دبیری دکتر حسن ریاحی برگزار می شود.

نظر شما