شناسهٔ خبر: 51155809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی افزایش پلکانی حقوق کارکنان

جلسات فوق‌العاده هیات دولت برای بررسی و تدوین بودجه ۱۴۰۱ تشکیل شد و در آن در خصوص افزایش حقوق کارکنان مقرر شد کمیته‌ای این موضوع را بررسی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، جلسات فوق‌العاده هیات دولت برای بررسی و تدوین بودجه ۱۴۰۱ تشکیل شد و در آن در خصوص افزایش حقوق کارکنان مقرر شد کمیته‌ای این موضوع را بررسی کند به گونه‌ای که افزایش حقوق به صورت پلکانی انجام شود تا کارکنانی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند افزایش حقوق بیشتری داشته باشند.

در این جلسه برای توسعه اینترنت همگانی و دسترسی همه آحاد مردم به اینترنت تصمیم گرفته شد تا توسعه و تکمیل زیرساخت‌های برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق کشور با اولویت و به سرعت انجام شود.

همچنین با پیشنهاد وزیر کشاورزی مقرر شد برای تقویت صندوق بیمه کشاورزی، حدود ۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به منظور جبران خسارت کشاورزان اختصاص یابد تا در صورت تایید نهایی توسط مجلس، این مبلغ در این زمینه هزینه شود.

در زمینه اختلاف فدراسیون فوتبال، صداوسیما و وزارت ورزش در خصوص حق تبلیغات محیطی تصمیم گرفته شد کارگروهی متشکل از این سه دستگاه موضوع را بررسی و پیشنهاد مشخصی را برای تصویب به هیات دولت ارائه دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما