شناسهٔ خبر: 51147030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نوراللهی با شباب الاهلی تمدید کرد

تهران- ایرنا- درخشش ملی‌پوش ایرانی تیم شباب الاهلی امارات موجب شد تا این باشگاه قرارداد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس را تمدید کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه گروه اخبار ورزش ایرنا، احمد نوراللهی که در پایان فصل بیست و یکم لیگ فوتبال ایران از تیم پرسپولیس جدا شده بود و با تیم شباب الاهلی به توافق رسید درخشش خیره کننده‌ای در این تیم داشت و در نهایت مسوولان این باشگاه را مجاب به تمدید قرارداد کرد. 

 سایت «منبر الامارات» با تایید خبر تمدید قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی نوشت این باشگاه به خاطر عملکرد درخشان احمد نوراللهی هافبک ایرانی اش تصمیم گرفت قرارداد این بازیکن را برای فصل آینده تمدید کند. 

 در تیم شباب الاهلی امارات یک ایرانی دیگر توپ می‌زند. مهدی قایدی مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال نیز با قراردادی پنج ساله در خدمت این تیم است.

تیم شباب الاهلی امارات در فصل ۲۰۲۲ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سید دوم حضور دارد و احتمال تقابل آن با یکی از تیم‌های ایرانی وجود دارد.

نوراللهی و قایدی بازیکنان این تیم اکنون عضو تیم ملی فوتبال ایران هستند. تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اکنون با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گرفته است. ایران از ۶ بازی موفق به کسب پنج برد و یک تساوی شده است. 

نظر شما