شناسهٔ خبر: 51146430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از ابتدای هفته بسیج انجام شد؛

۳ کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر به روستاهای مناطق محروم اعزام شد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، از اعزام سه کاروان سلامت به روستاهای مناطق محروم در شهرستان‌های راز و جرگلان، اسفراین و بجنورد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد رحمتی» امروز پنج شنبه اعلام کرد: سه کاروان سلامت با آغاز هفته بسیج به روستاهای محروم شهرستان‌های راز و جرگلان، اسفراین و بجنورد اعزام شدند.

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی تعداد بهره‌وران از این کاروان‌های سلامت را بیش از ۶۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در کاروان‌های سلامت خدماتی نظیر ویزیت پزشک، تحویل دارو، خدمات درمانی و مشاوره‌ای به‌صورت رایگان به مردم این روستاها ارائه شد.

 

وی افزود: در این کاروان‌ها بیش از ۳۵۰ بسته معیشتی و غذایی  به ارزش یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

رحمتی، ارائه آموزش‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا، آموزش در برابر مخاطرات، آموزش‌های همگانی، ایجاد فضای دوستدار کودک و بازی‌های بومی محلی را از جمله اقدامات انجام شده به موازات برگزاری کاروان‌های سلامت در مناطق محروم نام برد.

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی همچنین با اشاره به اجرای دو پروژه داوطلبی در محله های محروم استان ادامه داد: امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کاروان سلامت را نیز در شهرستان های بجنورد و اسفراین به منظور ارائه خدمات بهداشتی به اهالی منطقه مستقر کرده است.

 

 

پایان پیام/71

نظر شما