شناسهٔ خبر: 51146422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

منیعی: تجربه در دربی همیشه برگ برنده بوده/ فاصله امتیازی نزدیک دو تیم می‌تواند نویدبخش یک مسابقه زیبا باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تجربه می‌تواند سرنوشت دربی را مشخص کند و تیمی که از تمرکز بالاتری برخوردار باشد پیروز میدان خواهد بود.

صاحب‌خبر -
میثم منیعی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط استقلال و پرسپولیس پیش از دربی پایتخت اظهار داشت: جایگاه دو تیم در بالای جدول بسیار نزدیک است که می‌تواند نویدبخش یک مسابقه زیبا باشد. استقلالی‌ها در ابتدای فصل شروع بسیار خوبی داشتند، اما با وجود دفاع قوی در امر گلزنی مشکل دارند. با این وجود استقلال از لحاظ دفاعی یکی از بهترین‌های لیگ است. پرسپولیس هم خوب بوده، اما در حال حاضر استقلال کامل‌ترین تیم لیگ است.
 
وی درباره تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته آینده گفت: دربی با تمام بازی‌ها کاملاً متفاوت است و نمی‌توان اکنون گفت چون چند بازی مساوی کردیم و امتیازات زیادی از دست دادیم، بازنده دربی خواهیم بود. تجربه همیشه در دربی می‌تواند سرنوشت آن بازی را مشخص کند و تیمی که از تمرکز بالاتری برخوردار باشد پیروز میدان خواهد بود. در دربی پیش رو هر تیمی اشتباه کند جبران آن سخت خواهد بود.
 
منیعی در پایان درباره اینکه چه عاملی پیروز دربی را مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: برگ برنده دو تیم در این بازی مربیان هستند، چون با یک برنامه ریزی دقیق می‌توانند بازی را به نفع خود به پایان برسانند. بازیکنان خارجی‌ استقلال هم خوب بودند و می‌توانند در این مسابقه خودشان را بیشتر نشان دهند. تیم‌ها نزدیک به هم هستند و مربیان با انتقال درست تفکراتشان می‌توانند یک دربی جذاب را به نمایش بگذارند.

نظر شما