شناسهٔ خبر: 51146413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

طلابی که به دنبال مدرک باشند کارایی لازم را در حوزه‌های علمیه ندارند

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: اگر طلاب فقط به دنبال مدرک باشند کارایی لازم را در حوزه‌های علمیه از دست خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا- آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای هیئت امنای حوزه علمیه مکتب نرجس(س) زاهدان ضمن اشاره به اهمیت کار فرهنگی و فعالیت در حوزه‌های علمیه با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن گفت: حوزه‌های علمیه پادگان‌های آموزشی امام جعفرصادق(ع) هستند که فعالیت در آنها یکی از زیربنایی‌ترین امور است.

امام‌ جمعه زاهدان خواستار حضور افراد با تجربه، شخصیت‌های علمی و اساتید برجسته در بین اعضای هیئت امنا شد و افزود: تشکیل مجموعه‌ای مرکب از همه اعضای هیئت امنای حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند در تبادل تجربیات و رسیدن به اهداف پیش رو موثر واقع شود.

آیت‌الله محامی با اشاره به درخواست تشکیل سطح چهار در حوزه علمیه خواهران بیان داشت: باید زمینه اجرای کار، بررسی و زیرساخت‌ها فراهم شود و هم‌چنین تعداد متقاضیان مشخص و محتوا طراحی شود زیرا تنها تحصیل در سطح ۴ کافی نیست و باید به کیفیت اجرا حساس بوده و با استفاده از اساتید شایسته محتوای مطلوب ارائه شود.

این استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: هم‌افزایی بین حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و استفاده از اساتید مشترک نیز می‌تواند حرکتی رو به جلو در رسیدن به اهداف باشد.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی خاطرنشان کرد: اگر طلاب فقط به دنبال مدرک باشند کارایی لازم را در حوزه‌های علمیه از دست خواهند داد.

وی ادامه داد: برای شروع کار لازم است تا مشکلات حوزه‌های علمیه را شناسایی و فهرست کنیم و به تدریج به دنبال حل هر یک از این مشکلات باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما