شناسهٔ خبر: 51146135 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بازدید کارشناسان آموزش و پرورش از هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز

صاحب‌خبر -

علیرضا کندوانی مدیر هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز از حضور همت زاده کارشناس امور فرهنگی _ جاوید کارشناس مسابقات و جشنواره فرهنگی و هنری و ملکی کارشناس بهداشت آموزش و پرورش در هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز خبر داد و افزود: حضور کارشناسان آموزش و پرورش در هنرستان تخصصی استاد اقبال آذر تبریز نشان دهنده اهمیت و همچنین جایگاه ویژه این هنرستان در شمالغرب کشور می باشد.

کندوانی گفت: در این بازدید که به منظور قدردانی از مدارج کسب شده توسط هنرجویان هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز در مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری صورت گرفته به حضور هرچه بیشتر هنرجویان در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی تاکید گردید.

همت زاده کارشناس امور فرهنگی آموزش و پرورش در این بازدید با امکانات و توانایی های هنرستان از نزدیک آشنا شده و افزود در چند سال اخیر رشته های کار و دانش و فنی و حرفه ای در کنار سایر رشته های آموزشی رشد چشمگیر داشته اند و شواهد و مدارک فعلی موجود نشان دهنده جایگاه کنونی این رشته و افزایش رغبت دانش آموزان برای تحصیل در این هنرستان هاست.

در این بازدید از تالار استاد بیگجه خانی هنرستان ، آرشیو ، کتابخانه تخصصی ، اتاق پیانو ، اتاق آواز گروهی و سایر بخش های هنرستان بازدید بعمل آمد.

شایان ذکر است هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز میزبان علاقمندان ادامه تحصیل در دو رشته سازهای ایرانی و سازهای جهانی است و همه ساله موفق به کسب مقام های متعدد در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی و هنری می شود.

نظر شما