شناسهٔ خبر: 51144157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقف لستر، وستهم و وولورهمپتون در لیگ جزیره

تهران- ایرنا- هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس در حالی پیگیری شد که تیم‌های بالانشین نتوانستند رقبای خود را شکست دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با انجام سه دیدار از ساعت ۲۳ به وقت تهران پیگیری شد که ماحصل آن سه تساوی بود.

تیم وولهورهمپتون در خانه به مصاف برنلی رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. شاگردان برونو لاژه با این نتیجه ۲۱ امتیازی شدند و در رده ششم جای گرفتند. برنلی نیز با ۱۰ امتیاز در رده هجدهم ایستاد.

وستهم در خانه به مصاف برایتون رفت اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد. توماژ سوچک در دقیقه پنج تیم دیوید مویس را پیش انداخت اما نیل موپی در دقیقه ۸۹ گراهام پوتر و برایتون را نجات داد و گل مساوی را به ثمر رساند. وستهم حالا با ۲۴ امتیاز در رده چهارم جای گرفت و امکان دارد جای خود را به آرسنال بدهد. برایتون هم با ۱۹ امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

ساوتهمپتون و لسترسیتی هم در ورزشگاه سنت‌مری به تساوی ۲ بر ۲ قناعت کردند. یان بدنارک و چه آدامز در دقایق سه و ۳۴ برای تیم میزبان گلزنی کردند ولی جانی اوانز و جیمز مدیسون با گل‌های دقایق ۲۲ و ۴۹ اجازه ندادند تا تیم برندون راجرز با شکست به خانه بازگردد. لستر با این حساب با ۱۹ امتیاز در رده هشتم ایستاد و تیم رالف هازن‌هوتل هم با ۱۵ امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.

نظر شما