شناسهٔ خبر: 51143007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر والیبال؛

شگفتی سازی شاگردان آرش صادقیانی/ پیکان به رتبه سوم بازگشت

هفته یازدهم لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ با پیروزی تیم پیکان تهران برابر پاس گرگان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهر‌های تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پیگیری شد.

هورسان رامسر ۳ – ۲ مس رفسنجان

تیم هورسان رامسر و مس رفسنجان که با سه برد در رتبه‌های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ برتر قرار داشتند، در هفته یازدهم به مصاف یکدیگر رفتند. مس رفسنجان در ست‌های اول و دوم این مسابقه خارج از خانه با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در سه ست بعدی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.

هورسان با این برد یک پله صعود در جدول را تجربه کرد و ۱۴ امتیازی شد و نماینده رفسنجان یک امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

راه یاب ملل مریوان ۳ – یک شهرداری گنبد

تیم راه‌یاب ملل در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن زاگرس مریوان میزبان شهرداری گنبد بود و با شکست سه بر یک این تیم یک برد دیگر به دست آورد. شاگردان عظیم جزیده در تیم گنبد در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در سه ست بعدی با امتیاز‌های ۳۲ بر ۳۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به راه‌یاب واگذار کردند تا نماینده مریوان به هفتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و ۲۰ امتیازی شوند.

شهداب یزد ۳ – صفر آذرباتری ارومیه

در دیگر مسابقه این هفته از لیگ برتر مردان تیم شهداب یزد میزبان آذرباتری ارومیه تیم انتهای جدول مسابقات بود. شاگردان محمد عمده‌غیاثی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند و ۱۷ امتیازی شدند.

آذرباتری نیز نهمین شکست فصل را تجربه کرد و با هفت امتیاز در انتهای جدول مسابقات باقی ماند.

شهرداری ورامین ٢ – ۳ شهرداری ارومیه

شهرداری ارومیه که سایه به سایه، فولاد مبارکه سپاهان را تعقیب می‌کند این هفته مهمان ورامینی‌ها بود و در ست‌های اول و دوم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰ و ۲۶ بر ۲۴ مغلوب میزبان خود شد. شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه در سه ست بعدی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۶ به پیروزی رسیدند تا در نهایت سه بر دو فاتح این مسابقه باشند و به نهمین برد خود دست یابند و ۲۶ امتیازی شدند.

با این نتیجه تیم شهرداری ورامین هفتمین شکست فصل خود را تجربه کرد، از سوی دیگر شهرداری ارومیه امیدش را برای قهرمانی در نیم فصل از دست نداد.

فولاد سیرجان یک – ۳ لبنیات هرازآمل

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهانی آماده می‌کند، در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن فدراسیون بازی خانگی خود را برابر لبنیات هراز آمل برگزار کرد. شاگردان سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در این مسابقه و در رقابتی نزدیک و پایاپای سه بر یک نتیجه را به نماینده آمل واگذار کردند تا ششمین شکست فصل خود را تجربه کنند.

ازسوی دیگر تیم لبنیات هراز آمل هفتمین برد خود را به دست آورد و ۱۹ امتیازی شد. شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز در ست سوم ۳۰ بر ۲۸ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۴ فاتح میدان شدند.

پیکان تهران ۳ – یک پاس گرگان

تیم پیکان در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر مردان در خانه والیبال تهران میزبان پاس گرگان بود و سه بر یک حریف خود را شکست داد و به هفتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت تا همچنان در رتبه سوم باقی بماند.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در ست سوم ۲۵ بر ۱۹ مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند. پیکانی‌ها با این پیروزی به رتبه سوم جدول لیگ برتر والیبال بازگشتند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، هفته‌های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های مردان جهان است و قرار بود روز‌های ۱۴ و ۱۷ آذرماه برگزار شود، انجام نخواهد شد و این دو هفته‌ی پایانی دور رفت به ترتیب در تاریخ‌های ۲۸ آذرماه و یکم دیماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما