شناسهٔ خبر: 51142270 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

غش کردن مسخره یک زن بعد دیدن قیمت دستبند گرانقیمت+عکس

زن بینوا بی خبر از همه چیز کاملا عادی در حال عبور از کنار غرفه های فروشگاهی بزرگ در چین بود که ناگهان در مهلکه ای گرفتار شد و از فشار زیاد به غش کردن رسید.

صاحب‌خبر -

آش نخورده و دهن سوخته زمانی برای یک زن چینی معنی شد که او برای تماشا کردن و فقط لمس کردن دستبندی در یک فروشگاه بایستی بهای سنگینی می پرداخت.

یکی از توریست ها که به همراه همسفرانش به فروشگاهی در چین رفته بودند با غش کردنش توجه همه را به خود جلب کرد ، ماجرای غش کردن این زن مربوط به شکستن دستبندی از بدشانسی بسیار گران قیمت بوده است.

زنی که در تصویر مشاهده می کنید حین تماشای وسایل فروشگاه جذب دستبند سبز رنگی می شود که تعدادی از ان را در بخش جواهرات قرار داده بودند ، طبق عادت یکی از آن را برای تست برمی دارد اما کاملا تصادفی دستبند از دستش روی زمین افتاده و میشکند.

این زن که با خودش تصور می کرد دستبند شکسته شده قیمت بالایی ندارد به فروشنده می گوید که خسارت آن را پرداخت خواهد کرد ولی با شنیدن قیمت دستبند متعجب شده و غش می کند.

غش کردن

ازقرار معلوم قیمت این دستبند 34.000 یورو ، 300.000 یوآن و حدود 140 میلیون تومان بوده است و به طبع زن بینوا توانایی پرداخت این جریمه را نداشته است برای همین از ترس و استرس دچار حالت غش می شود.

مدیر این فروشگاه که محل آن شهر "رویلی" واقع در جنوب غرب چین گزارش شده است در نهایت با اصرار دیگر مشتریان با دریافت 10 هزار دلار رضایت می دهد تا زن از فروشگاه خارج شود.

گفتنی است؛ این دستبند نوعی محصول لوکس در چین است که به گفته فروشندگان کمک خوبی به سلامت و افزایش طول عمر افراد می کند.

منبع: منیبان

نظر شما