شناسهٔ خبر: 51138197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

محمد نوازی: افرادی در استقلال هستند که اندازه ما سابقه ندارند

طعنه محمد نوازی به فرهاد مجیدی ؟

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت خیلی بهتر از هفته‌های قبل بازی کرد ولی در زدن ضربات آخر مشکل داشت که باید برای این موضوع حسابی تلاش کند تا در دربی افسوسش را نخورد.

صاحب‌خبر -

طعنه محمد نوازی به فرهاد مجیدی ؟

در آستانه برگزاری دربی نود و هفتم پایتخت، تیم استقلال در بازی بیرون از خانه مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر یک متوقف شد. محمد نوازی در گفتگو با خبر ورزشی درباره دربی پیش رو و بازی استقلال در آبادان حرف زد.

مصاف استقلال مقابل صنعت نفت را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی اش بیشتر موقعیت ایجاد کرد. اگر هم در زدن ضربات آخر مشکلی وجود دارد باید دید در تمرینات چرا مهاجمان روی این موضوع کار نمی‌کنند. در واقع مهاجمان استقلال درون باکس تمرکز لازم را نداشتند. آنها باید بدانند استقلال جای ریسک کردن نیست که مثلاً یک موقعیت یا دو موقعیت را از دست بدهند و اتفاقی نیفتد. در استقلال هر یک موقعیت به سختی بدست می‌آید و نباید آن را هدر داد.


داوری مسابقه را چطور دیدید؟

متاسفانه داور هم دو پنالتی مسلم را برای استقلال نگرفت که این در فوتبال ایران به یک معضل تبدیل شده. تا وقتی که کمک داور ویدیویی نداریم باید چوب نبود VAR را بخوریم و خودمان با مشکلات بجنگیم و ذهنمان و خودمان را آماده این قبیل سختی‌ها کنیم. در کل فکر می‌کنم استقلال ۲ امتیاز مفت را از دست داد و اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم می‌توانستیم با سه گل اختلاف این بازی را ببریم. ولی با این حال من برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

دربی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

دربی یک بازی سنتی و سخت است که هر تیمی در آن آرامش بیشتری داشته باشد به گل دست خواهد یافت و برنده می‌شود. نتیجه دربی هم ربطی به مسابقات قبلی ندارد.


مهمترین کار بازیکنان استقلال برای دربی چیست؟

بازیکن استقلال باید بداند وقتی پیراهن این تیم را می‌پوشد باید خودش را برای استقلال بکشد تا نتیجه بگیرد. وظیفه ما هواداران و پیشکسوتان این است که از تیم حمایت کنیم و اگر انتقادی وجود دارد مطرح ‌کنیم. ولی وظیفه بازیکن این است که تحت هر شرایطی خودش را برای موفقیت استقلال بکشد. هرچند امروز افرادی که از ما سابقه کمتری دارند داخل باشگاه هستند ولی وظیفه من به عنوان یک پیشکسوت این است که از تیم استقلال حمایت کنم. قطعاً این یکدلی و همبستگی انرژی مثبتی به تیم می‌دهد.

عدم گلزنی مهاجمان چه لطمه‌ای به استقلال در دربی می‌زند؟

امیر قلعه نویی حرف خیلی خوبی می‌زند و می‌گوید گره کار ما مربیان بسته به مچ پای بازیکنان است. اگر یک بغل پا را درست بزنند و توپ گل شود همه به به و چه چه می‌کنند و اگر بازیکن توپ را خراب کنند همه چیز سرمربی آوار می‌شود. به هر حال اگر همین ژستد که هفت سال پیش به لیورپول گل زده روی فرم نیست و نمی‌تواند گل بزند ضررش را اول استقلال و بعد مربیانش می‌خورند. امیدوارم در دربی بهترین اتفاقات برای استقلال رقم بخورد.

برچسب‌ها:

نظر شما