شناسهٔ خبر: 51136027 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عجیب اما واقعی؛

نساجی از شهر خودرو در مشهد میزبانی می‌کند!

باشگاه نساجی مازندران پیشنهاد عجیبی را به سازمان لیگ داده که گویا این پیشنهاد مورد موافقت مسئولان قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار هفته ششم لیگ برتر و تقابل نساجی و پیکان در زمین شهدای ساری، ساکت الهامی به مدیران باشگاه نساجی تاکید کرد که دیگر او تیمش را در زمین ساری به میدان نمی‌فرستد و تا زمان آماده‎‌شدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، مدیران باشگاه به فکر تامین زمین مسابقه در شهر دیگری باشند، چرا که زمین چمن شهدای ساری فاقد کیفیت لازم است.

 

بعد از آن مسابقه، نساجی در اصفهان مقابل سپاهان به میدان رفت و مغلوب شد؛ حالا برای هفته هشتم شاگردان ساکت الهامی باید مقابل شهر خودرو در مسابقه‌ای خانگی به میدان بروند، رایزنی مدیران نساجی برای تامین ورزشگاه در تهران نتیجه‌بخش نبود تا آن‌ها یک تصمیم عجیب و جالب‌توجه را بگیرند.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در نامه‌ای به سازمان لیگ خبر از میزبانی خود در ادامه لیگ برتر در مشهد داد و سپس قراردادی را با مجموعه آستان قدس رضوی به امضا رساند تا در ادامه لیگ برتر ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان مسابقات لیگ برتری نساجی باشد!

 

 

با این وصف، در اتفاقی عجیب و جالب‌توجه نساجی در هفته هشتم در مشهد از شهر خودرو میزبانی خواهد کرد! اتفاقی کم‌سابقه در فوتبال ایران. بدون‌تردید کیفیت مناسب چمن ورزشگاه امام رضا(ع) می‌تواند به سبک فوتبالی نساجی کمک کند و باید دید در این ورزشگاه شاگردان الهامی چه نمایشی را از خود مقابل حریف مشهدی خواهند گذاشت.

 

در این شرایط و با تصمیم باشگاه نساجی، حالا شهر خودرویی‌ها که برای گذراندن اردوی آماده‌سازی بعد از بازی با فجر به تهران سفر کرده‌اند، باید برای مسابقه یکشنبه هفته آینده (14 آذر) مقابل نساجی مجدداً به مشهد سفر کنند و این‌بار در قامت تیم میهمان مقابل نساجی به میدان بروند!

 

برچسب‌ها:

نظر شما