شناسهٔ خبر: 51133349 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر:

دستگاه‌های نظارتی به مسائل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ورود کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به برخی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، جعفر پورکبگانی صبح امروز (چهارشنبه) در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه خبرهای خوبی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی‌رسد، اظهار کرد: شرط وزیر برای انتخاب ریاست دانشگاه حضور در جایگاه هیأت علمی است و شاهد اعمال نفوذهای در این زمینه هستیم.

وی افزود: در جریان کووید- ۱۹ به نیروهایی که می‌توانستند خدمت صادقانه داشته باشند و نیاز مردم بودند اجازه خدمت ندادند و از مجموعه دور کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شاهد رضایت‌مندی مردم از وضعیت فعلی نیستیم که به دلیل ضعف مدیریت و برخی بی کفایتی‌ها بوده است و از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست داریم در موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند.

پورکبگانی ادامه داد: پیرامون این مسائل و مشکلات حاضریم مسئولان دانشگاه را به شورا دعوت و به صورت پخش زنده مباحث را مطرح کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس که چندی پیش مطرح کردیم یک پنجاهم مسائل و مشکلات نیست و افراد درون مجموعه و اعضا هیأت علمی دانشگاه از وضعیت موجود گلایه‌مند هستند.

پورکبگانی در پایان خواستار رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات این دستگاه علمی و خدمات‌رسان شد.

نظر شما