شناسهٔ خبر: 51133102 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

توخل: سائول به زمان بیشتری نیاز دارد

رکنا: سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: فکر می‌کنم هر بازیکنی به زمانی برای سازگاری با تیم جدیدش نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، سائول نیگوئز از زمان پیوستن خود از اتلتیکومادرید به چلسی ، در این فصل تنها چهار دیدار برای آبی‌پوشان در لیگ برتر و کارابائو گاپ انجام داده و پرفروغ ظاهر نشده و همین امر اعتراضاتی را نسبت به عملکرد او در پی داشته است.

در همین زمینه توخل در مورد اینکه گفته می‌شود سائول خرید باشگاه است یا خیر، گفت: خرید باشگاه؟ نه.ما اینطور کار نمی‌کنیم. تا الان چیزی به اسم خرید باشگاه یا خرید مربی نداشتیم. ما باهم تصمیم می‌گیریم با چه کسی قرارداد امضا کنیم و همین بود با سائول قرارداد امضا کردیم چون فکر می‌کردیم گزینه خوبی است و این کل ماجراست.

چلسی در یک ماراتن پر فشار و پر ترافیک 10 بازی در 33 روز آینده پیش‌روی خود دارد و با توجه به مشکل مصدومیت در خط هافبک برای کواچیچ، کانته و همچنین جورجینیو این اتفاق ممکن است فرصت‌های بیشتری برای سائول ایجاد کند. توخل در پاسخ به این سوال گفت: فکر می‌کنم هر بازیکنی به زمانی برای سازگاری نیاز دارد و سائول هم از جمله این بازیکنان است که به زمان بیشتری نیاز دارد. او در خط هافبک با تعداد زیادی از بازیکنان باکیفیت رقابت می‌کند. ما باید او را کمی بهتر درک کنیم، نه از نظر زبان، بلکه از نظر قدرت واقعی‌اش و همچنین جزئیات خود بازیکن، که چه چیزی می‌تواند به تیم اضافه کند.

این درسی به ما می‌دهد که هرکسی برای سازگاری به زمان نیاز دارد و احساس می‌کنم او کمی آرام‌تر است و همین به او آزادی بیشتری می‌دهد تا کیفیت خود را بیشتر نشان دهد. او در تمام کردن و در رسیدن به باکس 18 قدم بسیار قوی است.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی در مورد حضور جورجی در بازی مقابل واتفورد گفت: شک و تردیدهایی داریم بنابراین لحظه‌ای است که باید آماده باشد. از خیلی روز قبل حس کردم که آماده است و می‌تواند آن چیزی که می‌خواهد رو به ما نشون بدهد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فوری / صدای انفجار در آسمان نطنز

    فوری / صدای انفجار در آسمان نطنز

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما