شناسهٔ خبر: 51132671 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عملیات مروارید نیروی دریایی عراق را تا آخر جنگ زمین‌گیر کرد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ضمن گرامیداشت شهدای هفتم آذر خاطر نشان کرد: عملیات مروارید، مروارید عملیات‌های دریایی بود که نیروی دریایی عراق را تا آخر جنگ زمین‌گیر کرد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - بنا به روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، آیین تجلیل از بازنشستگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا در ستاد نیروی و با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی برگزار شد.
 
حجت الاسلام حسین صنعت‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و تبریک روز نیروی دریایی گفت: یکی از ویژگی‌های دنیا از منظر امیرالمومنین علیه السلام این است که دنیا پیچده و محفوف به بلاست. انسان‌ها در مواجه با مصیبت‌ها و بلا‌ها متفاوتند، عده‌ای اهل جزع و بی تابی‌اند و عده‌ای به یاد خدای متعال می‌افتند و کلمه استرجاع (انا لله و انا الیه راجعون) را می‌گویند.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در ادامه افزود: زیباترین نگاه، نگاه اولیای الهی و مجاهدان عارف است که بر مصیبت‌های در مسیر جهاد، خدای متعال را حمد می‌کنند، آن گونه که در سجده زیارت عاشورا می‌خوانیم.
 
وی گفت: همه تلاش‌ها، فراق‌ها و مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان در پیشگاه خدای متعال، عمل صالح و دارای پاداش است.
 
وی ضمن گرامیداشت شهدای هفتم آذر خاطر نشان کرد: عملیات مروارید، مروارید عملیات‌های دریایی بود که نیروی دریایی عراق را تا آخر جنگ زمین‌گیر کرد.
 
شایان ذکر است در پایان امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اهدا لوح تقدیر از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و بازنشستگان این نیرو تقدیر و تشکر کرد.
 
عملیات مروارید نیروی دریایی عراق را تا آخر جنگ زمین‌گیر کرد
 
 
 
انتهای پیام/

نظر شما