شناسهٔ خبر: 51132350 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تذکر ۱۶ نماینده به وزیر دادگستری درباره تسریع در رسیدگی به تخلفات "روحانی"

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۱۶ نماینده به وزیر دادگستری درباره ضرورت تسریع در رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه 36 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: لزوم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات بهداشتی  و درمانی در بیمارستان‌ها.

همچنین تذکر 34 نماینده به وزرای اطلاعات و کشور: لزوم توجه ویژه به ملاحظات امنیتی و حفاظتی در مراکز واحدهای دارای مخاطرات ایمنی،

همچنین تذکر به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: ضرورت تسریع در رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

همچنین تذکر به همراه 29 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی: علت فروش ارز در صرافی‌ها با نرخ کمتر از بازار در شرایط فعلی چیست.

همچنین تذکر به همراه 19 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: علت واکسیناسیون شتاب زده برای اقشار مردم و به خصوص دانش‌آموزان با توجه به مجوز اضطراری واکسن‌ها و احتمال عوارض و ریسک واکسیناسیون برای این رده سنی چیست.

همچنین تذکر به همراه 55 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی به بورس و جلوگیری از ریزش شاخص بورس و کاهش دارایی مردم.

همچنین تذکر به همراه 41 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تخصیص منابع مالی برای تأمین ایمنی صنعتکاران توسط کارفرمایان.

همچنین تذکر به وزیر بهداشت و درمان: رسیدگی به اقدام غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص تأسیس دانشکده داروسازی بدون مجوز.

تذکر امان‌قلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس به وزیر راه و شهرسازی: چرا شاخص طول جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس از میانگین استانی پایین‌تر است و لزوم تعریض محورهای پرتصادف شهرستان گنبدکاووس.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به محمدرضا محمدرضا احمدی، موسی احمدی و حسینعلی حاجی دلیگانی، روح‌الله حضرت‌پور، حسین حقوردی، حسین محمدصالحی دارانی و حسن محمدیاری به وزیر نیرو: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان.

تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه 70 نفر از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت تسریع در ساماندهی بازار خودرو داخلی و متعادل کردن قیمت آن برای مصرف کننده نهایی.

تذکر حسین گودرزی نماینده درود و ازنا به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: لزوم تأمین دستگاه سی.تی.اسکن و ام.آر.آی دولتی در شهرستان درود.

انتهای‌پیام/

نظر شما