شناسهٔ خبر: 51132123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

اولتیماتوم ایجنت دمبله برای بارسا/ علاقه دو تیم لیگ برتری به آرائوخو

رکنا: روزهای اخیر در سرنوشت بازیکن بارسلونا تاثیرگذار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی هفته‌های جاری آینده برای تمدید قرارداد عثمان دمبله بسیار مهم خواهد بود و به گفته ایجنت او در چانی‌زنی است. اطرافیان این وینگر به بارسلونا اولتیماتوم داده‌اند: آنها یا بر سر تمدید قرارداد در طول فصل به توافق می‌رسند یا دمبله تابستان آینده به صورت رایگان تیم را ترک می‌کند. این بازیکن فرانسوی حاضر نیست در ژانویه فروخته شود. اما برای جلب رضایت طرف عثمان، بارسلونا باید پیشنهاد مالی خود را بهبود بخشند.

گفته می‌شود که بلوگرانا در حال حاضر به او پیشنهاد دستمزدی بیشتر از ابتدای ماه را داده است. از ژانویه، او آزاد است تا با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود. علاقه شدیدی به او در لیگ برتر وجود دارد و گفته می‌شود که نیوکاسل و منچستریونایتد آماده هستند تا دستمزد بسیار بیشتری را به او و همچنین پاداش بزرگی به او و ایجنتش بدهند.

همچنین خبر دیگر اینکه قرارداد رونالد آرائوخو با بارسلونا در سال 2023 به پایان می‌رسد و باشگاه در تلاش برای تمدید آن است. متقاعد کردن بازیکن اروگوئه‌ای، بلوگرانا باید دستمزدی بسیار بیشتر از آنچه در حال حاضر دریافت می‌کند، ارائه دهد. دستمزد آرائوخو یکی از پایین‌ترین دستمزدها در بارسا است، زیرا گفته می‌شود که برخی از هم تیمی‌های او ده برابر مبلغی که مدافع میانی دریافت می‌کند، دریافت می‌کنند.

اگر کاتالان‌ها نتوانند رونالد را متقاعد کنند، چلسی و لیورپول آماده خواهند بود تا تابستان آینده که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند، برای او  تلاش کنند.

آرائوخو در این دوره تا کنون 14 بازی برای بارسا انجام داده است که 8 بازی از ابتدا برای بارسلونا انجام شده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فوری / صدای انفجار در آسمان نطنز

    فوری / صدای انفجار در آسمان نطنز

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما