شناسهٔ خبر: 51131970 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی برترین های همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه

بیش از ۲۵۰ اثر در قالب نماهنگ شعر، مقاله، عکس، پوستر و فیلم کوتاه به دبیرخانه این همایش رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مراسم پایانی این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، سردار پورجمشیدیان، کارکنان وظیفه و رسمی نیروری زمینی در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد نیروی زمینی سپاه تهران و همزمان به صورت ویدئوکنفرانسی با استان‌ها و هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی نماز و پاسداران اهل قلم برگزار شد.
به گفته دبیر این همایش در این دوره بیش از ۲۵۰ اثر در قالب نماهنگ شعر، مقاله، عکس، پوستر و فیلم کوتاه به دبیرخانه این همایش رسیده است.
به گفته سرهنگ پاسدار شهرام عسگریان فعال کردن ظرفیت‌های بالقوه علمی، فرهنگی و هنری در این نیرو برای ترویج فرهنگ نورانی نماز از اهداف این همایش بود.
آثار برتر برای ارزیابی به اجلاس دبیرخانه سراسری نماز ارسال می‌شود.
حجت الاسلام قرائتی هم در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع فریضه عبادی نماز در جامعه اسلامی بر لزوم توجه به این مقوله انسان ساز تاکید.
وی با بیان اینکه توجه به نماز در جامعه بویژه نیرو‌های مسلح موجب افزایش روحیه معنوی می‌شود، گفت: به همه شما توصیه می‌کنم درباره نماز حداقل یک کتاب بخوانید و با مطالعه هفتگی به دانش خود اضافه کنید.
حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه بایددر دانش و علم اموزی به علم نافع توجه داشت، افزود: شما به عنوان نیروی نظامی باید به مفاهیم قرانی بیشتر توجه کنید.

نظر شما