شناسهٔ خبر: 51131587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس

تاییدیه کونسیسائو به نظر اسکوچیچ؛ مهدی طارمی علیه سرمربی پورتو توییت می زند؟

مهاجم ایرانی پورتو که چندی قبل بابت اظهارات اسکوچیچ مبنی بر وجود مشکلات تاکتیکی در ایرانی‌ها واکنش تندی نشان داده بود، این بار با انتقاد سرمربی پورتو به علت مشکلات تاکتیکی مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی جی پلاس؛ ماجرای اختلاف مهدی طارمی با دراگان اسکوچیچ، این بار به شکل وارونه‌ای اتفاق افتاده است. طارمی که یک ماه قبل به اظهارات سرمربی تیم ملی مبنی بر "ضعف کارهای تاکتیکی" در توئیتر انتقاد کرده بود، این بار مورد هجمه و انتقادهای سرمربی پورتو قرار گرفته است.

دراگان اسکوچیچ چندی قبل در گفت‌وگو با رسانه‌ در کشورش، گفته بود: «فوتبالیست‌های ایرانی به لحاظ تکنیکی و فیزیکی قدرتمند هستند و در سطح رشک برانگیزی قرار دارند. چیزی که آن‌ها فاقدش هستند و من در آن جای پیشرفت می‌بینم، توانایی تاکتیکی است. بازیکنان ایران هنوز در توانایی تاکتیکی آن‌قدرها خوب نیستند ولی در بلند مدت می‌توان آن را آموخت».

طارمی جواب اسکوچیچ را داد! + عکس

بعد از این اظهارات، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی شاغل در پورتو که بیشترین گل‌های تیم ملی در دوران حضور اسکوچیچ را به ثمر رسانده، به طور علنی با انتشار توئیتی پاسخ اسکوچیچ را داد: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و.… از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیکی خیلی درک بالایی دارند ولی متاسفانه مشکلات جایی دیگر است. زنده باد ایران».

با این اتفاقات طارمی از تیم ملی خط خورد و حتی جواب تماس‌های تلفنی سرمربی کروات تیم ملی را برای حل اختلافات نداد و انتقادهای زیادی را به جان خرید.

تا اینکه این بار سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو بعد از ناکامی طارمی در هفته‌های گذشته در گلزنی، به انتقاد از مهاجم خود پرداخت و گفت که "طارمی نمی‌داند چه زمانی شوت بزند و چه زمانی پاس بدهد!"

طارمی هنوز هیچ واکنشی به این اظهارات نداشته و همچنان سکوت اختیار کرده است. برخی بر این باورند که طارمی هیچ گاه نمی تواند رفتاری مشابه با آنچه در قبال اسکوچیچ انجام داده بود، با سرمربی پورتو انجام دهد.

کنسیسائو

انتقاد طارمی از اسکوچیچ در آن مقطع هم با انتقادهایی همراه بود که یک بازیکن در صورت حساب بردن از مربی خود نمی‌تواند در توئیتر به اظهارات مربی واکنش نشان دهد. اتفاقی که در حال حاضر در پورتو رخ داده و طارمی برای حفظ جایگاه خود در این تیم هرگز هیچ حرفی درباره این مسئله نزده است.

مطمئنا نمی‌توان وجود مشکلات تاکتیکی در بازیکنان ایرانی را انکار کرد چرا که در آکادمی‌ها و در فوتبال پایه هیچ برنامه مناسبی برای این بازیکنان در نظر گرفته نمی‌شود.

نظر شما