شناسهٔ خبر: 51131379 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده‌ مردم باید کارساز باشد

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مجلس در جهت رفع و رجوع مشکلات عدیده‌ مردم باید کارساز باشد و مصوباتی که از این مجلس بیرون می‌رود، باید در خدمت نظام و آرمان شهدا و آرمان‌های امامین انقلاب باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید کاظم موسوی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 10 آذرماه) گفت: مجلس در جهت رفع و رجوع مشکلات عدیده‌ مردم باید کارساز باشد و مصوباتی که از این مجلس بیرون می‌رود، باید در خدمت نظام و آرمان شهدا و آرمان‌های امامین انقلاب باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از گذشت 42 سال از انقلاب قوای سه گانه برای خدمت به مردم همگام و یکدست هستند، مردمی که شهید دادند و آزاده دارند و رزمنده.

وی افزود: مردم ما روزهای بسیار حساس و بحرانی انقلاب به ندای رهبری لبیک گفتند. مردم ما مردم بیدار و نیز بی‌مثال هستند. این مردم هستی و نیستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا رضایت خدا را به دست آورند که نمونه آن شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و... هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: ما باید وحدت خودمان را حفظ کنیم، ما باید "وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُو" را مدنظر داشته باشیم و بدانیم که هر پیروزی و موفقیتی که داریم در سایه وحدت و یکپارچگی و یکدستی است. اگر متفرق و متشتط شویم یقینا پیروز نخواهیم شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات کارگران جامعه ما و معیشت آنهایی که امنیت شغلی ندارند، باید مدنظر باشد و به جد مورد پیگیری قرار گیرد. امیدوارم کمیسیون اجتماعی مجلس به زودی به این موضوع توجه ویژه داشته باشد؛ چراکه گریبان همه نمایندگان در این زمینه بجا و بحق در دست مردم است.

انتهای پیام/  

نظر شما