شناسهٔ خبر: 51131359 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

عملکرد ۱۸ ماهه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تفریغ بودجه از وظایف کمیسیون برنامه و بودجه است که سرعت در ارائه تفریغ بودجه یکی از کارهای مهمی است که انجام دادیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به مناسبت ۱۰ آذر روز مجلس، مفتح ، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر، گزارشی از عملکرد این کمیسیون را برای مردم تشریح کرد.
 
مفتح با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها در نظام بودجه ریزی تامین اعتبار برای طرح‌های زیربنایی است،  گفت: با توجه به تحریم‌های اقتصادی و مشکلاتی که برای کشور در حوزه درآمد‌ها پیش آمده است، تبدیل درآمد‌های دولت به اعتبارات برای انجام امور زیربنایی عمرانی نباید تعطیل شود.

وی افزود: طرحی را نمایندگان ارائه کردند که در مقابل فروش نفت، طرح‌های عمرانی در کشور ایجاد کنیم که بعد از بررسی، امیدواریم این طرح به شکل مناسبی به صحن علنی مجلس ارائه شود.
 

تفریغ بودجه، وظیفه کمیسیون برنامه و بودجه

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: تفریغ بودجه از وظایف کمیسیون برنامه و بودجه است و سرعت در ارائه تفریغ بودجه یکی از کارهای مهمی است که انجام دادیم.

 

<div id="video-display-embed-code_447225" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/831535/447225?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما