شناسهٔ خبر: 51130712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

رقیب جدی پوچتینو برای سرمربیگری منچستریونایتد!

 به نظر می‌رسد که روبرتو مانچینی نیز یکی از گزینه‌های منچستریونایتد برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم در تابستان آینده است.

صاحب‌خبر -

نهایتا چند نتیجه ضعیف و کابوس وار کار دست اوله گنار سولسشر داد و سرمربی نروژی یک روز بعد از شکست ۴-۱ منچستریونایتد برابر واتفورد پایین جدولی از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد؛ موضوعی که باعث شده گمانه زنی‌های زیادی در مورد سرمربی بعدی این تیم مطرح شود.

در ابتدا گفته شد که منچستر یونایتد قصد دارد مائوریسیو پوچتینو او را به خدمت بگیرد و حتی برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که سرمربی آرژانتینی به سران پاریسن ژرمن برای جدایی در همین اواسط فصل فشار آورده تا به لیگ برتر انگلیس بازگردد و هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد. با این حال چنین مسئله‌ای از سوی پوچتینو و باشگاه فرانسوی تکذیب شد تا حداقل در این مقطع از فصل حضور این سرمربی در اولدترافورد منتفی شود.

نهایتا بعد از حواشی زیادی که پیرامون نیمکت منچستر یونایتد وجود داشت، سرمربی سابق لایپزیش یعنی رالف رانگنیک رسماً و به شکل موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت. رانینگ تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد داشت و بعد از آن این باشگاه یک سرمربی دائمی را به خدمت خواهد گرفت.

در حالی که بسیاری معتقد هستند، نهایتا مائوریسیو پوچتینو در تابستان آینده به اولدترافورد خواهد آمد، حالا تلگراف مدعی شده که سرمربی تیم قهرمان یورو یعنی روبرتو مانچینی نیز به یکی از گزینه‌های اصلی سران یونایتد برای هدایت این تیم در تابستان آینده تبدیل شده است.

ورزش سه

نظر شما