شناسهٔ خبر: 51130444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز رقابت‌های دو و میدانی بیماران خاص و پیوند اعضا در شیراز

مسابقات دوومیدانی ورزشکاران بیماری خاص و پیوند اعضای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چهارشنبه دهم آذر ۱۴۰۰ در شیراز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لیلا دودمان رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس گفت: در  رقابت های دو ومیدانی که انتخابی تیم ملی است ۱۲۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور، در ۶ ماده و در ورزشگاه حافظیه و ۲۲ بهمن شیراز  در بخش بانوان و آقایان با هم مسابقه می دهند.

او بیان کرد: مسابقات ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضا پس از حدود  ۳ سال وقفه  در رشته های دوومیدانی، بدمینتون، پینگ پنگ، دارت، اسکواش و پتانک به ترتیب به میزبانی  استان‌های  فارس، قزوین و تهران برگزار می شود.

دودمان تصریح کرد: این مسابقات در پنج رده سنی و در ۲ بخش آقایان و بانوان باحضور مربیان تیم ملی برگزار می‌شود و در پایان نفرات برتر هر رشته به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس ادامه داد: این رقابت ها که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، شهرداری شیراز و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی هایپرلند برگزار می شود تا پنجشنبه ۱۱ آذر در شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

نظر شما