شناسهٔ خبر: 51130091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تولدی دیگر برای محرم با لباس سپاهان

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان امروز وارد چهل سالگی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محرم یکی از وفادارترین فوتبالیست‌های ایران است که در ایران فقط برای سپاهان بازی کرده و بیشتر جشن تولدهای زندگی‌اش را با کیت سپاهان گذرانده است. روی مرد آرام و پر افتخار فوتبال ایران علی‌رغم جوان بودن در دنیای مربیگری حساب ویژه‌ای باز می‌شود و او در دو سال اخیر روند رو به رشد و قابل توجهی به عنوان سرمربی سپاهان داشته است.

 

محرم به عنوان کاپیتان سپاهان پنج بار در لیگ‌های‌ برتر دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم ایران جام قهرمانی را بالای سر برده و در لیگ هفتم با این تیم به نایب قهرمانی رسیده‌است. او همچنین به همراه سپاهان چهار بار در جام‌های‌ حذفی هفدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و ششم قهرمانی را تجربه کرده‌است. نویدکیا با سپاهان به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ رسید و در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۷ نیز به همراه این تیم حضور داشت.

 

افتخارات نویدکیا با سپاهان به دنیای مربیگری هم کشیده شده و او در اولین سال هدایت زردپوشان موفق شد بیشترین امتیاز ممکن در تاریخ لیگ برتر برای یک تیم نایب قهرمان را کسب کند و با فاصله دو امتیازی نسبت به پرسپولیس قهرمان نشد. محرم با بستن تیمی خوب در تابستان امسال در لیگ 21 هم مدعی نشان داده و تا پایان هفته هفتم صدرنشین است.

 

نویدکیا حالا وارد چهل سالگی می‌شود و سال سخت و هیجان انگیزی را در فوتبال ایران و آسیا پیش رو خواهد داشت. محرم به جشن تولد با پیراهن سپاهان عادت دارد و این بیستمین تولدش در اردوی زردپوشان محسوب می‌شود.

نظر شما