شناسهٔ خبر: 51128217 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل شهرداری آستارا: بعد از بازی با سایپا در آستارا میزبان حریفان خواهیم بود/ روی پول بلیت فروشی حساب نکرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا گفت: به دلیل اینکه سایپا کارهای اقامتی خود را در شهر رشت انجام داده بود قرار شد این مسابقه در شهر رشت برگزار شود ولی از هفته آینده در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان حریفان باشیم.

صاحب‌خبر -

علی کارگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط مسابقه با سایپا در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و برای بازی با سایپا آماده می‌شویم، البته می‌خواستیم از این هفته در ورزشگاه خانگی خود در آستارا میزبان حریفان باشیم اما به دلیل اینکه تیم سایپا کارهای اقامتی خود را در شهر رشت انجام داده بود قرار شد این مسابقه در شهر رشت برگزار شود و از هفته آینده در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان حریفان باشیم. 

وی در مورد اینکه اشکالات ورزشگاه وحدت آستارا برطرف شده گفت: بله از آنجایی که ما همیشه کارهایمان را در دقیقه 90 انجام می‌دهیم اکنون این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات شده و اصلاحات مدنظر مسئولان را انجام داده‌ایم.  حتی گفته شد با توجه به اینکه احتمال دارد تماشاگران هم در ورزشگاه حضور داشته باشند سکوی ورزشگاه را به دو بخش برای تیم‌های میهمان و میزبان تقسیم کرده‌ایم. البته ورزشگاه وحدت ظرفیت تماشاگر محدودی دارد ولی مسئولان قول ساخت یک ورزشگاه هفت هزار نفری را در آستارا داده‌اند. چمن ورزشگاه وحدت آستارا هم شرایط مطلوبی دارد و امسال سال سوم این چمن است. 

کارگر در مورد اینکه از چه زمانی احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های لیگ یک وجود دارد گفت: آنطور که من از مسئولان فوتبال پیگیری کرده‌ام گفتند از 20 آذر ماه تماشگران در همه لیگ‌ها مجوز حضور در ورزشگاه‌ها را دریافت خواهند کرد و در لیگ برتر، دسته اول، دوم وسوم مسابقات با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. این خبر خوشحال‌کننده‌ای است زیرا همه تیم‌ها از حضور تماشاگران استقبال می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در مورد اینکه حضور تماشاگران از نظر مالی هم می‌تواند به باشگاه‌ها کمک کند، گفت: ما از نظر مالی خیلی روی فروش بلیت حساب نکرده‌ایم اما مردم تیم شهرشان را دوست دارند و حضور آنها باعث خوشحالی همه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما